تساوی بدون گل فولاد و الهلال در نیمه نخست

تساوی بدون گل فولاد و الهلال در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد و الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سادس، تیم فولاد ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف الهلال رفت که این دیدار در نیمه نخست گلی در بر نداشت اما فولاد توانست بازی بسیار خوبی را مقابل رقیب قدرتمند خود انجام دهد.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، وحید حیدریه، سینا مریدی و اشکان دژاگه.

تساوی بدون گل فولاد و الهلال در نیمه نخست

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، علی البلیهی، جانگ هیون‌سو، حمد الیامی، ناصر الدوساری، سلمان الفرج، گوستاوو کوئلار، محمد کانو، سالم الدوساری، لوکاس ویتو و موسی مارگا.

دقایق حساس

در دقایق ابتدایی بازی دو تیم به ارزیابی هم پرداختند؛ الهلال در دقیقه پنج می‌توانست از طریق ضربه کرنر به گل برسد که مدافعان فولاد توپ ارسالی را دفع کردند. در دقیقه ۹ نیز تیم الهلال توسط سلمان الفرج مجددا این فرصت را داشت که دروازه کریستوفر کنت را باز کند اما عارف آقاسی با یک تکل به موقع توپ ارسالی را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۱۴ نیز ارسال روبرتو تورس درون محوطه جریمه به بوحمدان رسید اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

احسان پهلوان در دقیقه ۱۵ با پاس بوحمدان این فرصت را داشت که دروازه الهلال را باز کند اما عبدالله المعیوف گلر تیم عربستانی، توپ ارسالی را دفع کرد. فولاد که در این دقایق صاحب توپ و میدان شده بود، توسط تورس در یک موقعیت گلزنی قرار گرفت که این فرصت بسیار خوب با واکنش خوب دروازه‌بان الهلال راهی درون دروازه نداشت.

در دقیقه ۱۸ بازی، توپ ارسالی اشکان دژاگه در نزدیک دهانه دروازه به ساسان انصاری رسید اما شوت این بازیکن کم جان بود و وارد دروازه نشد.

در دقیقه ۳۶ نیز ساسان انصاری مجددا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و درحالی که می توانست در زدن توپ باهوش‌تر عمل کند، بازیکن الهلال درون محوطه جریمه توپ او را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۴۳ توپ ارسالی موسی مارگا عرض محوطه جریمه فولاد را طی کرد و بدون این که به بازیکنی از الهلال برسد، بیرون رفت.

نیمه نخست بدون گل به پایان رسید و فولاد موفق شد نیمه موفقی برابر قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

فولاد در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه C و بالاتر از شباب الاهلی امارات، الغرافه قطر و آخال ترکمنستان به مرحله حذفی آسیا راه پیدا کرده بود و روز دوشنبه (یکم اسفند) در مرحله یک هشتم نهایی با برتری برابر الفیصلی به یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف الهلال فاتح چهار دوره لیگ قهرمانان آسیا شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *