رجبی: این یک جدال نابرابر بود/ بهتر از الهلال بودیم

رجبی: این یک جدال نابرابر بود/ بهتر از الهلال بودیم

سرمربی موقت فولاد بعد از شکست این تیم مقابل الهلال گفت: از نظر موقعیت و شانس گل تیم فولاد نسبت به الهلال برتری داشت و شاید اگر دقت می‌کردیم نتیجه بازی فرق می‌کرد و می‌توانستیم برنده باشیم.

به گزارش سادس، حمید رجبی، سرمربی موقت فولاد بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الهلال در نشست خبری بعد از بازی اظهارکرد: بازی گذشته حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چطور بازی می‌کنند اما امروز این تیم تغییر تاکتیک داده بود و مدل دیگری بازی کرد.

بیشتر بخوانید

سرمربی موقت فولاد ادامه داد: در جریان بازی توانستیم طبق تاکتیک آن‌ها تغییر بازی دهیم و عملا حریف را کنترل کردیم. باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند و نشان دادند فوتبالیست‌های ایرانی باعث افتخار هموطنان خود در کشور هستند.

بهتر از الهلال بودیم

وی بیان کرد: واقعا امروز یک رقابت نابرابر بود؛ تیم الهلال یک تیم با کیفیت و بسیار توانمند است اما عملا فکر می‌کنم از نظر موقعیت و شانس گل تیم فولاد نسبت به الهلال برتری داشت و شاید اگر دقت می‌کردیم نتیجه بازی فرق می‌کرد و می‌توانستیم برنده باشیم.

رجبی عنوان کرد: در بازی گذشته دیده بودیم الهلال چطور بازی می‌کند اما تغییر تاکتیک داشت و تقریبا بدون مهاجم بازی کرد و این کار را برای ما در جریان بازی سخت کرد. دیاز مربی باهوشی است و بابت این برد به او تبریک می گویم. واقعا تاکتیک خوبی را اتخاذ کرده بود ولی ما توانستیم در جریان بازی اجازه ندهیم شماره ۱۰ آن ها صاحب توپ شده و الهلال را صاحب موقعیت کند.

این شایستگی را مدیون فولاد هستیم

وی با تشکر از جواد نکونام که در آستانه این بازی از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد گفت: جا دارد از آقای نکونام تشکر کنم؛ سرمربی قبلی تیم فولاد نشان داد تیم شایسته‌ای ساخته است. در دو، سه سال گذشته در فوتبال آسیا نشان دادیم. واقعا تیم سرسختی هستیم. ما سال گذشته در آسیا باختی نداشتیم و سال‌های گذشته هم برابر النصر و السد حریف سختی بودیم. من فکر می‌کنم این شایستگی و جایگاه فولاد را مدیون نکونام هستیم. از طرف خودم و تمام بازیکنان از او تشکر می کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *