تصمیمات مورایس قابل تصور نبود/ پرسپولیس مزد حفظ توپش را گرفت

تصمیمات مورایس قابل تصور نبود/ پرسپولیس مزد حفظ توپش را گرفت

یک کارشناس فوتبال درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی گفت: هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده بودند اما از سپاهان انتظار نمی‌رفت با این ترکیب حاضر شود. مورایس تصمیمات غیرقابل تصوری در این دیدار گرفت.

حسین چرخابی، پیشکسوت سپاهان در گفت‌وگو با سادس در خصوص الکلاسیکوی جام حذفی ایران و پیروزی ۴ بر ۲ پرسپولیس برابر سپاهان، اظهار کرد: حساسیت عجیبی ایجاد کرده بودند که همین امر سبب شد ۴۵ دقیقه اول، بازی جالبی از هر دو تیم نبینیم و در حفظ توپ بد عمل کردند. هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده بودند اما از سپاهان انتظار نمی‌رفت با این ترکیب حاضر شود. تصمیمات غیرقابل تصوری از مورایس در این دیدار شاهد بودیم.

این پیشکسوت فوتبال درباره دو گل نخست این دیدار توضیح داد: در نیمه اول حساسیت بازی باعث شد توپ در زمین لو برود و نفوذهای عمقی و خطاهای پشت سر هم سپاهان توپ را از کنترل آن‌ها خارج کرد. هر دو گل اول این بازی روی خطای بازیکنان به ثمر رسید. در صحنه گل اول سپاهان، برخلاف انتظارها که رضائیان باید توپ را ارسال می‌کرد، نورافکن پشت توپ‌ رفت و ارسال خوبی انجام داد و روی اشتباه اسماعیلی‌فر دروازه پرسپولیس باز شد. 

او با بیان اینکه نیمه دوم بازی متفاوت بود، اظهار کرد: تا دقیقه ۶۵ بازی پرسپولیسی‌ها بهتر عمل کردند و به گل هم رسیدند. آن ها سعی می‌کردند با حفظ توپ، آرامش را به تیم خود برگردانند. سپاهان از دقیقه ۶۵ تا ۸۰ بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و به گل تساوی دوم هم رسید.

کارشناس فوتبال ورود عالیشاه به ترکیب پرسپولیس را موثر دانست و گفت: در وقت اضافه انصافا مالک توپ و زمین پرسپولیس بود و آمدن عالیشاه به جای ترابی بسیار موثر واقع شد. پرسپولیسی‌ها مزد حفظ توپ و دقتشان را در زمین سپاهان گرفتند و به دو گل دیگر رسیدند.

چرخابی اضافه کرد: در روزی که سپاهان، تیم همیشگی نبود و سعی می‌کرد با توپ‌های بلند و سریع خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کند، پرسپولیسی‌ها با حفظ توپ، تیم برتر بودند. 

او همچنین در مورد خطای پنالتی اول سیاوش یزدانی گفت: می توانست روی بازیکن پرسپولیس خطا نکند. اساسا دو گل اول بازی که در نیمه اول توسط دو تیم به ثمر رسید، بر اثر اشتباه دفاع هر دوتیم انجام شد. در گل اول سپاهان هم جایگیری اسماعیلی فر اشتباه بود و گل به خودی زد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *