محمد موسوی پس از پیروزی مقابل پیکان چه گفت؟

محمد موسوی پس از پیروزی مقابل پیکان چه گفت؟

سرمربی و بازیکن تیم والیبال نیان الکترونیک پس از پیروزی مقابل پیکان اظهار نظر کردند.

محمد موسوی بازیکن تیم والیبال نیان الکترونیک پس از پیروزی مقابل پیکان در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی در گفتگو با خبرنگار سادس در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی سوم با پیکان گفت: والیبال هیچ چیزی را معلوم نمی‌کند. ما قطعا بهتر از این می‌توانیم بازی کنیم، خصوصا خود من.

همچنین حامد صمدی سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک پس از پیروزی قاطع ۳ بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: بابت این برد خدارا شکر می‌کنم و به تیمم خسته نباشید می‌گویم. 

او ادامه‌ داد: همچنین  به کادر و مجموعه نیان تبریک می‌گویم. مالک تیم در سالن مسابقه حضور داشت و انگیزه مضاعفی به بازیکنان داد.

او در واکنش به برد ۳ بر صفر تیمش مقابل شاگردان پیمان اکبری گفت: پیکان درپلی آف متفاوت ظاهر شد و مانند رقابت‌های دور گروهی نبود. متأسفانه تیم ما بد شانسی داشت چرا که‌ روز شنبه وارد تهران شدیم و بازیکن تیم که در پست پشت خط زن بود،  آسیب دید. واقعا با این اوصاف دچار کمبود بودیم و بد شانسی آوردیم.  پست پشت خط زن پست مهمی بوده و تعیین کننده است. همانطور که قول داده بودیم بازی در دور برگشت را جبران کردیم. 

وی ادامه داد: بنده تجربه مربی‌گری در جمع ۸ تیم برتر را ندارم و اولین حضورم در لیگ برتر است.  تیم شرایط خاص خود را دارد چرا که‌ آخرین تیمی بودیم که به مسابقات اضافه شدیم. با این تفاسیر نتوانستیم مانند دیگر تیم ها آماده شویم اما با ادامه لیگ، از تیم های دیگر بالاتر رفتیم و در ادامه مسابقات به جایگاه بالا آمدیم.

او ادامه داد: از بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدوارم که در بازی بعدی شرایط به نوعی باشد که بدون استرس‌ پیروز شویم. پتانسیل صعود را داریم و فشار روی تیم ما نیست.  تیم پیکان محکوم به قهرمانی است و می توانیم جلوی این تیم نتیجه بگیریم. امیدوارم بازی بعد پیروز باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *