رحمانی: مردم برای برون رفت از شرایط کنونی راهکار دارند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در حالی که مردم برای شرایط کنونی راهکار دارند چرا تیم اقتصادی دولت شما نسبت به تورم فزاینده و شرایط نابسامان اقتصادی هیچ‌گونه راهبرد مناسب ندارد.

به گزارش سادس، فاطمه رحمانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی در مناظرات انتخاباتی مدیریت را به ویژه در موضوع اقتصادی حلقه مفقوده کشور اعلام کردید و این مهم مردم را امیدوار کرد که حداقل در دولت شما آرایش مدیریت اقتصادی در مسیر درست قرار می‌گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: متأسفانه تاکنون مردم نه تنها شاهد وعده‌های شما نبودند بلکه روز به روز اوضاع بد را نظاره‌گر هستند. در مدیریت اقتصادی دولت شما فقدان حضور نخبگان و سیاست‌گذاران کارآمد و با مهارت که بتوانند در مقابل این وضعیت برنامه‌ریزی کنند، بسیار چشمگیر است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حالی که مردم برای شرایط کنونی راهکار دارند چرا تیم اقتصادی دولت شما نسبت به تورم فزاینده و شرایط نابسامان اقتصادی هیچ‌گونه راهبرد مناسب ندارد. آنچه معلوم است شرایط کنونی به ناکارآمدی مدیران برمی‌گردد لذا مردم انتظار دارند برخورد انقلابی و بدون ملاحظه با ناکارآمدی‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *