باید حساسیت دیدار پرسپولیس و سپاهان پایین بیاید تا کیفیت بیشتر شود

باید حساسیت دیدار پرسپولیس و سپاهان پایین بیاید تا کیفیت بیشتر شود

مربی سابق سپاهان امیدوار است حاشیه و حساسیت دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس کاهش پیدا کند تا کیفیت این بازی بیشتر شود.

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با سادس درباره تقابل سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: این دو تیم باید در فینال بهم می‌خوردند. آن‌ها هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند. شرایط دو تیم خوب است و برگزاری بازی‌ آن‌ها حساسیت زیادی دارد. برای پیروزی و موفقیت در جام حذفی باید کمترین اشتباه را داشته باشید.

باید حساسیت دیدار پرسپولیس و سپاهان پایین بیاید تا کیفیت بیشتر شود

او ادامه داد: شرایط دو تیم یکسان است اما از نظر روحی و روانی سپاهان در شرایط بهتری است. البته پرسپولیس همیشه قدرتمند و مدعی بوده است و نمی‌شود به طور دقیق پیش بینی کرد اما سپاهان در شرایط کنونی وضعیت بهتری دارد. امیدوارم یک بازی خوب را ببینیم. از نظر فنی می‌تواند یک بازی با کیفیت باشد و امیدوارم این دیدار کم حاشیه شود. اگر حاشیه‌ای به وجود نیاید، بازی باکیفیتی را نیز شاهد خواهیم بود.

باید حساسیت دیدار پرسپولیس و سپاهان پایین بیاید تا کیفیت بیشتر شود

مربی سابق سپاهان اضافه کرد: این بازی همیشه حساس است و امیدوارم از حساسیتش کم شود اما کیفیت بالا برود. در جام حذفی باید از نظر روحی و روانی در وضعیت خیلی خوبی باشید. اگر تمرکز بیشتری داشته باشید می‌توانید پیروز شوید. زود است الان بگوییم کدام تیم‌ها به فینال راه پیدا می‌کنند چون جام حذفی جام شگفتی‌هاست.

او ادامه داد: تیم‌های دیگر هم هستند که می‌توانند قهرمان شوند اما مثل برنده دیدار پرسپولیس و سپاهان و همچنین استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. جام حذفی تک بازی است و ممکن است اتفاقات عجیب در آن رخ دهد. جایگاه تیم‌ها در لیگ برتر و جام حذفی متفاوت است. خیلی از تیم‌ها می‌خواهند با چند بازی قهرمان شوند و ممکن است شگفتی‌ساز شوند.

بهادرانی در پایان گفت: سپاهان همیشه بازیکنان باکیفیتی دارد. وقتی بازیکن باکیفیت داشته باشید، انتظارات بالاتر می‌رود. کیفیت سپاهان در نیم فصل دوم بیشتر شده و روندشان نسبت به شروع فصل بهتر است. امیدوارم وضعیت به شکلی پیش برود که در نهایت طلایی‌پوشان به نتیجه دلخواه خود برسند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *