واکنش بهروز عطایی به پیروزی در پلی‌آف والیبال

واکنش بهروز عطایی به پیروزی در پلی‌آف والیبال

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل گفت: پلی‌آف بسیار پر استرس و با نگرانی دنبال می‌شود. دو تیم بازی را با استرس و اضطراب شروع کردند اما به تدریح وضعیت دو تیم بهتر شد.

به گزارش سادس، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت پلی‌آف والیبال گفت: پلی‌آف بسیار پر استرس و با نگرانی دنبال می‌شود. دو تیم بازی را با استرس و اضطراب شروع کردند به همین دلیل خطاها در ست اول بالا رفت و به نظرم کیفیت جالبی نداشت اما به تدریح وضعیت دو تیم بهتر شد. با وجود این که به بازیکنان ما فشار آمد اما عملکرد خوبی داشتند. یک مرحله را پشت سر گذاشتیم، خیلی برای این برد خوشحال نخواهیم بود و خود را برای بازی دوم آماده می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر شما مشکل فولاد در امتیازات آخر چه بود، بیان کرد: اطلاعات دقیقی از بازیکنان تیم مقابل ندارم اما بازیکنان تیم ما در وضعیت مناسبی قرار دارند. در امتیازات بالا فشار زیاد می‌شود و این موضوع طبیعی است اما سعی کردیم متمرکز کار کنیم و بازیکنان ما از نظر ذهنی کیفیت مناسب را داشتند. سیرجان هم بازی خوبی انجام داد و قطعا بازی بعد بهتر خواهد بود.

عطایی در مورد دومین بازی پلی‌آف که روز چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: خیلی فرصت کار تاکتیکی و تکنیکی نداریم و سعی می‌کنیم ریکاوری عمومی انجام دهیم. هم‌چنین اطلاعات این بازی را به اطلاعات قبلی اضافه کنیم و بازی چهارشنبه بهتر کار کنیم.

وی عملکرد بازیکنان خود در سرویس را خوب دانست و گفت: تیم ما از نظر آمار بهترین تیم سرویس‌زننده در لیگ برتر است. بازیکنان همین ویژگی کار را ادامه دادند. سرویس‌های با ریسک بالا زدند که طبیعتا در این شرایط خرابی هم بیش‌تر می‌شود اما در امتیازات زیر ۱۷ این اتفاق افتاد و در امتیازات بالاتر بهتر بودیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *