دستگیری بیش از ۳۵۰۰ خلافکار در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری بیش از ۲۰۰۰ موادفروش و ۱۴۰۰ خلافکار دیگر در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سردار کیوان ظهیری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ با اجرای بیست و هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در شش شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۸۳دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۵۷۸ حکم قضائی، ۱۴۷۸نفر دستگیر شدند، گفت: از بین این دستگیر شده‌ها، ۷۰۰نفر سارق و مالخر بودند، همچنین ۱۷ باند بزرگ سرقت نیز منهدم شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در این طرح گفت: در جریان اجرای این طرح که به صورت مستمر انجام گرفت، ۲۰۸۰ خرده فروش و قاچاقچی و  ۳۴ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۲ قبضه سلاح گرم از دستگیرشدگان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ۱۰۳ تیغه سلاح سرد نیز از افراد دستگیر شده، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۵۷۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق نیز گفت: در این راستا بیش از ۱۷۴ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گفته ظهیری تحقیقات در مورد دیگر جرائم احتمالی از سوی دستگیرشدگان در جریان است و این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *