حسینی: سران کشورهای اروپایی به اکثریت ملت ایران روی بیاورند

نماینده گردم میانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهتر است سران کشورهای اروپایی به جای دلخوش کردن به چند دلقک و وطن ‌فروش به اکثریت ملت بزرگ ایران روی بیاورید و دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

به گزارش سادس، سید مرتضی حسینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: امیدواریم ما مسئولان به ویژه دولتمردان در کاهش رنج و آلام مردم به ویژه ساماندهی وضعیت بد اقتصادی و مهار قیمت ارز و کالاهای ضروری موفق باشیم. ما توجیه قابل قبولی برای این وضعیت نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: خطاب به دولتمردان و سران برخی کشورهای اروپایی می گویم به جای دلخوش کردن به چند دلقک و وطن ‌فروش به اکثریت ملت بزرگ ایران روی بیاورید و دچار اشتباه محاسباتی نشوید و بیش از این با آمریکا و تحریم‌های ظالمانه مردم همراهی نکنید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی برای تدبیر و برنامه قاطع‌شان در امر تعقیب و دستگیری تبهکاران و زورگیران تشکر می‌کنم. همچنین از دستگاه قضا انتظار و درخواست داریم همان طوری که فرمانده قبلی و فعلی انتظامی تهران بزرگ تأکید کردند با جنایتکاران که جرمشان ایجاد رعب و وحشت شدید و محاربه است باید برخورد شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *