"ترین‌های" لیگ برتر فوتسال/ مس صدتایی شد

"ترین‌های" لیگ برتر فوتسال/ مس صدتایی شد

با اتمام لیگ برتر فوتسال مشخص شد که کراپ الوند و گیتی‌پسند برترین تیم‌های دفاعی بودند و مس نیز در بخش هجومی عملکرد قابل تحسینی ارائه کرد.

به گزارش سادس، لیگ برتر فوتسال ایران با قهرمانی مس سونگون به پایان رسید تا مسی‌ها با پنج عنوان قهرمانی تبدیل به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر شوند. آن‌ها در ۴ سال اخیر، سه بار قهرمان لیگ برتر شده‌اند و تنها گیتی‌پسند در فصل گذشته توانست یک بار مانع درخشش این تیم اهل آذربایجان شرقی شود.

خط آتش

مس با بیشترین گل زده در لیگ برتر این فصل به مقام قهرمانی رسید؛ شاگردان تقی‌پور در ۲۶ بازی این فصل، ۱۱۹ گل به ثمر رساندند و میانگین ۴.۵۷ گل زده در هر بازی را به نام خود ثبت کردند تا نشان دهند که با شایستگی به قهرمانی رسیده‌اند. آنا صنعت پاسارگاد قم و رکن آذر خاورمیانه با به ثمر رساندن تنها ۵۲ گل، از این حیث ضعیف‌ترین عملکرد را در بین فوتسالی‌ها به نام خود ثبت کردند.

پشت سنگر

کراپ الوند با دریافت ۴۷ و گیتی‌پسند با دریافت ۴۹ گل، بهترین خط دفاع‌های لیگ برتر فوتسال بودند. کراپی با میانگین ۱.۸۰ و گیتی‌پسند با میانگین ۱.۸۸ گل خورده در هر بازی، در دفاع کردن از دروازه خود پیشتاز بودند و با توجه به سرمربی‌های دو تیم، داشتن این عملکرد دفاعی به نوعی منطقی و قابل حدس بود. رکن‌آذر خاورمیانه با پذیرفتن ۱۰۱ گل و میانگین ۳.۸۸ گل در هر بازی، از این حیث نیز بدترین تیم لیگ بود. پس از رکن‌آذر، زندی بتن کلاردشت با پذیرفتن ۸۳ گل، دومین تیم بد دفاعی در این فصل لیگ فوتسال بود.

قفل دروازه

کراپ الوند و گیتی‌پسند توانستند بیشترین کلین‌شیت لیگ برتر فوتسال را از آن خود کنند. هر کدام از این دو تیم موفق شدند ۴ کلین شیت را در فصل جاری ثبت کنند تا از این حیث نیز رقابت نزدیکی با یکدیگر داشته باشد. سعید مومنی با ۴ کلین شیت، موفق‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر فوتسال بود.

تکاور

در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال، مهدی جاوید با اقتدار و ۳۷ گل زده، آقای گل این فصل شد و پوریا گلشنی از گهر زمین با ۲۴ گل و بهروز عظیمی از مقاومت البرز با ۲۳ گل در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *