خسروی: نهادهای نظارتی برای کنترل بازار بیشتر تلاش کنند

نماینده بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «امروز گرانی یک درد است و عدم کنترل بازار و تفاوت فاحش قیمت‌ها دردی مضاعفی است» اظهار کرد: چنانچه بازار کنترل نشود، ظلم مضاعفی به مردم وارد می‌شود و این همان حق‌الناسی است که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده‌ است.

به گزارش سادس، حسین خسروی نماینده بیرجند و درمیان و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ صحن مجلس در تذکری گفت: از عفو پدرانه مقام معظم نسبت به جوانان گول خورده در اغتشاشات امسال تشکر می‌کنم؛ امید است خانواده‌ها برای آینده مراقبت بیشتر و خود جوانان عبرت آموزی لازم را گرفته باشند.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار جلوگیری از بی نظمی برخی از شرکت‌های هواپیمایی و تاخیر در پروازها و پیگیری مطالبات مردم شد.

این نماینده مجلس همچنین تذکر به نهادهای نظارتی و حمایتی تاکید کرد: امروز گرانی یک درد است و عدم کنترل بازار و تفاوت فاحش قیمت‌ها دردی مضاعفی است و در این زمینه نهادهای حمایتی باید تلاش بیشتری کنند؛ چنانچه بازار کنترل نشود، ظلم مضاعفی به مردم وارد می‌شود و این همان حق‌الناسی است که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده‌ است.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *