اسحاقی: نظام پارلمانی کشور باید اولویت مجلس قرار بگیرد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «نظام پارلمانی کشور باید اولویت مجلس قرار بگیرد» تاکید کرد: اگر بخواهیم اصلاحات اقتصادی کشور انجام دهیم باید اول اصلاحات سیاسی انجام دهیم.

به گزارش سادس، سلمان اسحاقی نماینده قائنات و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ صحن مجلس در تذکری در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری فرانسه گفت: باید به حال ملت فرانسه تاسف بخوریم که رئیس جمهورشان دستخوش یک دلقک و بازیگر سینمایی قرار می‌گیرد و بعد از موضع گیری غلط، می‌فهمد که مرتکب چه اشتباه و غلط اضافه‌ای شده است.

وی افزود: واقعاً تأسف می‌خورم برای ملت فرانسه که مردمان آنجا باید در دهان چنین رئیس جمهوری بزنند که بازیگر یک دلقک قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری تأکید کرد: اگر بخواهیم در کشور اصلاحات اقتصادی انجام دهیم باید اول اصلاحات سیاسی انجام دهیم؛ نظام پارلمانی کشور باید اولویت مجلس قرار بگیرد. امروز می‌بینیم که مردم گرانی‌های بسیاری را در بازار متحمل می‌شوند و از نظر اقتصادی فشار سنگینی در تامین ۲۵ قلم کالای اساسی به کشور و مردم وارد می‌شود و متاسفانه با وجود بی ارتباط بودن، قیمت اقلام خوراکی با افزایش قیمت دلار گره می‌زنیم. تیم اقتصادی باید بداند که اگر نتواند اصلاحات اقتصادی در کشور را انجام دهد، مردم محروم و مستضعف متضرر می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *