نظری: مجلس افرادی که برای مردم گرفتاری ایجاد می‌کنند را به صلابه بکشد

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در زمینه مشکلات معیشتی خود از مجلس انتظاراتی دارند، گفت: مجلس باید افرادی که توان کار ندارند و برای مردم گرفتاری ایجاد می کنند را به صلابه بکشد.

به گزارش سادس، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در تذکری آئین نامه‌ای درباره مشکلات معیشتی مردم، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی مردم نامناسب است و دولت نیز فقط گزارش می دهد که وضع خوب است؛ خواهشم این است که رئیس جمهوری و تیم اقتصادی دولت توضیحاتی درباره وضعیت اقتصادی به مجلس ارائه دهند چراکه گرفتاری‌های عمومی مردم روز به روز بیشتر می شود و مردم از مجلس در این زمینه انتظاراتی دارند.

نماینده خلخال و کوثر تاکید کرد: مجلس باید افرادی که توان کار ندارند و برای مردم گرفتاری ایجاد می کنند را به صلابه بکشد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از همکاران می‌خواهم که نگاه جریانی و سیاسی را کنار گذاشته و رئیس جمهوری را به طور محکم پای کار بیاورند و او برنامه‌های خود در حوزه عملیاتی را توضیح دهد؛ اینکه در تلویزیون می‌گویند شرایط به اصطلاح گل و گلاب و بلبل است، اما در بیرون شرایط این طور نیست.

نظری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، تاکید کرد: مردم در ۲۲ بهمن ثابت کردند که پای کار انقلاب و رهبری هستند و اکنون وظیفه مسئولین است که پا به میدان گذاشته و مشکلات را برطرف کنند.

وی با اشاره به نابسامانی‌ها در حوزه ارز، تصریح کرد: روز به روز نرخ دلار افزایش پیدا می‌کند و گرفتاری‌ها افزایش می‌یابد لذا ما هم در قبال این مسئله و در مجلس نباید عنصری خنثی باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم»، عنوان کرد: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به صورت جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهند، چرا که با روش فعلی مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد و راهی که می‌رویم به ناکجا آباد است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *