برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود

سادس/گیلان فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود گفت: نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت کاهش خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در ابلاغ حکم فرماندهی انتظامی کشور، اولین فرمان ایشان را جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم اعلام کرد.

وی افزود: تامین امنیت و آسایش عمومی مردم، ارتقاء توانمندی و حفظ شان و منزلت پلیس، آموزش پلیس‌های تخصصی و کمک سایر دستگاه‌ها به پلیس از جمله مهمترین فرمان های مقام معظم رهبری است.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با اشاره به شروع طرح گسترده پلیس برای برخورد با سارقان افزود: برخورد با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود.

رادان با بیان اینکه سرقت یک کاسبی سهل برای سارقان شده است بیان کرد: با اقتدار و با حمایت دستگاه قضائی اجازه عرض اندام به سارقان را نخواهیم داد و نگرانی ها و دغدغه های مردم را در زمینه سرقت را کاهش خواهیم داد.

وی عنوان کرد: شرایط برای انجام ماموریت‌های انتظامی مهیا بوده و با کمک همه دستگاه ها رضایت مردم و خداوند را کسب خواهیم کرد.

رئیس پلیس کشور، گیلان را استانی مستعد با مسئولانی بسیجی و وظیفه شناس برای انجام وظیفه دانست و خاطرنشان کرد: باید براساس تکلیف، رضایت خداوند در همه عرصه‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *