طراحی گذر ورزش در تهران

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به بحث مطالعه و طراحی مفهومی گذر ورزش تهران، گفت: پهنه‌ها و راسته های فرهنگی، نقش بسزایی در اجتماعی تر کردن فضاهای شهری و آمیخته شدن فرهنگ با زندگی روزمره مردم دارد.

به گزارش سادس، وحید رضا انارکی محمدی در جلسه هیئت مدیره این شرکت با بیان این مطلب که در طرح جامع توسعه فضاهای فرهنگی، راسته‌ها و گذرهای فرهنگی متنوعی با رویکردی خاص برنامه ریزی شده است، گفت:  گذر ورزش به عنوان یکی از راسته های فرهنگی نوین تهران، می‌تواند نقش بارزی در اجتماع‌پذیری فضاها و ارتقاء کیفی آنها داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ و توسعه ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی موجود در سطح شهر و توجه ویژه‌ای به ارزش‌های مختلف میراث تاریخی و ملی تصریح کرد: به همین منظور بر اساس اهمیت و جایگاه مجموعه ورزشی شیرودی و تاریخچه غنی فعالیت آن به عنوان قطب ورزشی شهر تهران، مطالعات و طرح مفهومی گذر ورزش شهر تهران با محوریت این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

بنا براعلام روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، انارکی محمدی به نوآوری و خلاقیت، مفهوم سازی، روایت محوری و تعاملی بودن این طرح اشاره و خاطر نشان کرد: امکان گسترش این ایده در مجاورت‌های سایر مجموعه های وزرشی نیز وجود دارد؛ لذا شناسایی مشخصات کالبدی و فیزیکی و سایر موارد هویت بخش ضرورت دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *