حضور بازیکن سابق استقلال در لیست آسیایی فولاد / فرصت نکونام به ۵ بازیکن

حضور بازیکن سابق استقلال در لیست آسیایی فولاد / فرصت نکونام به ۵ بازیکن

سادس/خوزستان لیست تیم فولاد خوزستان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

شاگردان نکونام که در مرحله گروهی موفق شدند بالاتر از شباب الاهلی امارات، الغرافه قطر و آخال ترکمنستان به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی صعود کنند، روز دوشنبه هفته آینده در یک هشتم نهایی و یک بازی حساس با الفیصلی عربستان دیدار می کنند. 

به گزارش سادس، فولادی ها به همین منظور شب گذشته وارد دوحه قطر شدند. 

 همچنین علی رغم این که گفته می شد که احتمالا دژاگه با فولاد به آسیا نرود و سوگیتا هم به دلیل مصدومیت این رقابت ها را از دست بدهد، هر دو بازیکن همراه با کاروان فولاد اکنون در قطر هستند.

فرشید اسماعیلی هم که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه دارد، به محض پیوستن به فولاد در همان اردوی نخست دچار پارگی رباط صلیبی شد و همراهی فولاد را از دست داد. البته او به تازگی از بند مصدومیت رها شده و هر چند در لیگ برتر هنوز برای فولاد به میدان نرفته است ولی نامش در لیست آسیایی فولاد قرار دارد. 

نکته قابل توجه دیگر حضور زورمند، بهرامی و آرغند و نیز غلام زاده و نازی (گلر) به عنوان پنج بازیکن جوان در این لیست است. 

شهاب گردان، کریستوفر کنت، علی غلام زاده، علیرضا نازی، مجتبی نجاریان، مهدی شیری، ایوب والی، محمد نژاد مهدی، محمد امین حزباوی، عارف آقاسی، علی بهرامی، سینا شاه عباسی، ابراهیم سلجوقی، وحید حیدریه، سعید آقایی، محمد آبشک، سعید واسعی، اشکان دژاگه، سینا مریدی، حمید بوحمدان، محمدرضا غبیشاوی، روبرتو تورس، محمد زورمند، ساسان انصاری، علیرضا باویه، علیرضا کوشکی، احسان پهلوان، یوکیا سوگیتا، فرشید اسماعیلی، یونس دلفی  و عادل آرغند، لیست آسیایی فولاد است. 

شاگردان جواد نکونام اولین تمرین خود را امروز جمعه در مجموعه ورزشی دانشگاه قطر برگزار می کنند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *