خوشحالم شرمنده مردم قم نشدم/ سال آینده، سال شکوفایی تیم قم است

خوشحالم شرمنده مردم قم نشدم/ سال آینده، سال شکوفایی تیم قم است

سادس/قم سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم، بیان کرد: بسیار خوشحالم که شرمنده قولی که از روز اول به مسئولان باشگاه و مردم و رسانه ها دادم نشدم و این تیم با این کیفیت در لیگ برتر ماندنی شد و این ظرفیت برای مردم قم باقی ماند.

فرهاد کشاورز امشب در پایان آخرین بازی این تیم در لیگ برتر در میان خبرنگاران قمی گفت: در آخرین دیدار تیم آناصنعت در لیگ برتر، برای اولین بار شاهد حضور تماشاگران تیم مان بودیم و همه آنها از بازی لذت بردند. این برد را به همه آنها و مردم قم تقدیم می کنیم.

وی افزود: تیمی که در زمین بود نوید آینده درخشانی تیمی بود که از روز اولی که به قم آمدم قولش را دادم. به تیم خوب سفیر گفتمان و سرمربی به نام این تیم که تیم با کیفیتی نیز ساخته و پرداخته کرده است نیز تبریک می گویم.

وی برنده اصلی این بازی را نسل آینده فوتسال کشور دانست و گفت: برنده اصلی این بازی ها جوان های ایرانی بودند که نشان دادند، ایران هر روز شاهد شکل گیری بازیکنان ارزشمند و آینده دار است.

وی با ذکر این مطلب که قرارداد من روی کاغذ یک سال ونیم است، بیان کرد: البته باید جلساتی برگزار شود و دو طرف برای ادامه کار باهم صحبت کنیم. ولی بخش اول قرارداد ما تمام شده است.

کشاورز در خصوص آغاز دوران آماده سازی تیم در لیگ آینده نیز گفت: وقتی شروع لیگ بیست تیر است باید از بیست اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز کنیم. آنا صنعت دارای سرمایه بازیکنان جوان و با تجربه است و باید تیم در پیش فصل ساخته شود. فردا آمارهایی ارایه می دهیم که همگان بدانند که روند توسعه این تیم و بازیکنان به چه شکل بوده است.

وی تصریح کرد: کسانی که در حوزه فنی تخصص دارند می دانند که تیم آنا صنعت در دوره رشد قرار گرفته است. این رشد توامان و پیشرو و پیوسته است. قطعا فرایند تیم سازی زمان بر است و سال آینده، سال شکوفایی تیم قم است.

وی با تقدیر از مسئولان و رسانه های قم بیان کرد: خوشبختانه امروز همه مردم قم اعم از مسئولان و رسانه ها و فعالان ورزشی در حمایت از نماینده خود مصصم هستند و این مساله باعث خوشحالی مضاعف همه ما است.

وی گفت: بسیار خوشحالم که شرمنده قولی که از روز اول به مسئولان باشگاه و مردم و رسانه ها دادم نشدم و این تیم با این کیفیت در لیگ برتر ماندنی شد و این ظرفیت برای مردم قم باقی ماند. بسیاری به من می گفتند که با این شرایط این پیشنهاد را قبول نکنم ولی از روز اول به این تیم و بازیکنان و مجموعه اعتماد کردم و امروز نتیجه این اعتماد نیز حاصل شد.

وی خطاب به وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بیان کرد: وقتی آقای شمسایی می گویند می خواهم نسل عوض کنم این سرمایه های ارزشمند در دست ایشان هستند و می توانند از گنجینه ارزشمند به خوبی استفاده کنند.

وی در پایان با تبریک به سرمربی و بازیکنان و مجموعه مس سونگون برای قهرمانی در لیگ برتر بیان کرد: قطعا لیگ امسال لیگ بسیار سختی بود و باید به همه تیم ها به خصوص تیم قهرمان به خصوص سرمربی این تیم تبریک گفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *