مسابقات بین‌المللی پرورش اندام مستریونیورس در رامسر آغاز شد

مسابقات بین‌المللی پرورش اندام مستریونیورس در رامسر آغاز شد

سادس/مازندران مسابقات بین‌المللی پرورش اندام مستریونیورس با حضور ۵۰۰ ورزشکار از ایران و حدود ۱۵ کشور دنیا به میزبانی مازندران در شهرستان رامسر آغاز شد.

از مجموع ورزشکاران شرکت کننده حدود ۱۰۰ ورزشکار از ۱۵ کشور اروپایی و آسیایی در دو بخش زنان و مردان به همراه حدود ۴۰۰ ورزشکار ایرانی با هم رقابت می کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران امروز در حاشیه این مسابقات به خبرنگار سادس، گفت: این مسابقات در رشته‌های مختلف مچ اندازی، قوی‌ترین مردان، فیتنس، پرورش اندام تا ۲۹ بهمن در چهار سالن ورزشی شهرستان رامسر به صورت همزمان برگزار می‌شود.

عبدالمهدی نصیرزاده افزود: مسابقات بخش مردان در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی‌ترین مردان و مچ اندازی و بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: “رافائل سانتونخا” رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام نیز به رامسر سفر کرده و از نزدیک برگزاری این مسابقات بین‌المللی را زیرنظر و ارزیابی دارد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، برگزاری این مسابقات به میزبانی کشورمان را یک فرصت مهم و ارزشمند در سطح این رشته ورزشی در دنیا عنوان و اضافه کرد: البته برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی به لحاظ هزینه‌های مالی و ثبت نام برای ورزشکاران ایرانی که میزبانی آن در کشورمان درحال برگزاری است، بسیار مقرون به صرفه شده است.

نصیرزاده اضافه کرد: جوایز تعیین شده برای نفرات برتر این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شده است.

آئین افتتاحیه این رقابت‌ها عصر پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و ملی در رامسر برگزار شد.

این رقابت‌ها در چهار سالن ورزشی شهرستان از جمله مجموعه شهید چمران، اردوگاه شهید صدر و تله کابین رامسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *