در ورزشگاه پردیسان هیچ خسارتی متحمل قم نیست

در ورزشگاه پردیسان هیچ خسارتی متحمل قم نیست

سادس/قم مدیرکل ورزش و جوانان قم در رابطه با آسیب وارد شده به ورزشگاه پردیسان گفت: هیچ گونه خسارتی متحمل قم نیست.

ابراهیم سانی خانی در گفت‌وگو با سادس در رابطه با ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان که بر اثر بارش برف خسارت دیده بود، عنوان کرد: مسئولیت این ورزشگاه به عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و خسارات ایجاد شده نیز متحمل این شرکت است و ضمانت اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه سازه اصلی آسیب ندیده و فقط پوسته سقف آسیب دیده است، اظهار کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حال پیگیری و بررسی علل این اتفاق است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه خسارتی متحمل قم نیست، بیان کرد: خدا رو شکر که این اتفاق قبل از بهره برداری و استفاده رخ داده و آسیبی به کسی وارد نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ادامه داد: شهروندان نسبت به سایر ورزشگاه نگرانی نداشته باشند؛ زیرا نظارت کامل بر ورزشگاه‌ها وجود دارد.

وی در رابطه با انتخابات تک نفره هیات های ورزشی گفت: برای همه انتخابات اطلاع رسانی کامل انجام می‌شود اما افراد کمی ثبت نام می‌کنند و برخی از آن‌ها نیز به دلیل شرایط قانونی رد صلاحیت می‌شوند.

سانی خانی اضافه کرد: عدم استقبال افراد به خاطر سختی کار در عرصه ورزش و هیات ها، میزبانی‌ها و… است اما جای نگران وجود ندارد زیرا افرادی که وارد می‌شوند توانایی اداره کردن این امور را دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *