سرگزی: تفاهم‌نامه‌های سفر رئیس‌جمهور به چین باید عملیاتی شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حجم سرمایه گذاری هایی که پیش بینی می شود به دنبال سفر رئیس جمهور به چین توسط آنها در کشور انجام شود، می توان امیدوار بود که بخشی از عقب ماندگی ها در حوزه های مختلف جبران شود.

محمد سرگزی در گفت و گو با سادس، درباره دستاوردهای سیاسی و اقتصادی سفر رئیس جمهور به چین، بیان کرد: چین یکی از شرکای راهبردی ما است، از سوی دیگر چین در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، اقتصادی و صنعتی با توجه به دانشی که در اختیار دارد توانسته گام های بلندی بردارد. قطعا انعقاد تفاهم نامه‌هایی که بین دولت چین و دولت جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف در سفر رئیس جمهور به چین پیش بینی شده است می تواند در توسعه و پیشرفت کشور موثر واقع شود.

امیدواریم با اجرایی شدن تفاهم نامه ها اتفاق های خوبی در کشور رخ دهد

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به حجم سرمایه گذاری که پیش بینی شده از سوی کشور چین در کشور ما انجام شود، می توانیم بخشی از عقب ماندگی ها در حوزه کشاورزری، معدنی و سایر حوزه ها را جبران کنیم، امیدوار هستیم با عملیاتی شدن این تفاهم نامه ها شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اما آنچه که مهم است تفاهم نامه های این سفر نباید صرفا روی کاغذ بماند بلکه باید عملیاتی شود. قطعا این سفر می تواند دستاوردهای خوبی در حوزه اقتصادی برای کشور به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *