کمیته امداد در خدمت به مردم موفق بوده است

سادس/قم یکی از مراجع تقلید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و گفت: کمیته امداد چندین سال است که در جامعه اثرگذار است و توانسته در عرصه خدمت به مردم موفقیت‌های بسیاری را رقم بزند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز، بیست و ششم بهمن ماه در دیدار رئیس و اعضای هیأت امنای کمیته امداد که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان انجام شد، با بیان اینکه بر اساس روایتی از امام سجاد(ع) خدمت به مردم بالاترین ثواب را در پیشگاه خداوند متعال دارد، اظهار کرد: خدمت به هر شکلی که باشد می‌تواند ثواب بسیاری برای خادم به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: از نظر اسلام در هر جامعه‌ای ظلم، فقر و جهل وجود داشته باشد آن جامعه دچار سقوط می‌شود و جامعه‌ای که به دنبال موفقیت است باید از این عناصر رهایی پیدا کند.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: کمیته امداد چندین سال است که در جامعه اثرگذار است و توانسته در عرصه خدمت به مردم موفقیت‌های بسیاری را رقم بزند.
وی با تاکید بر اینکه مردم در گرفتاری هستند و باید مشکلات آنان رفع شود، عنوان کرد: مردم ستون دین هستند و مسئولان باید تلاش کنند تا فقر و مشکلات مردم رفع شود.

آیت‌الله نوری همدانی بر رفع فقر، ظلم و جهل در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند که این مردم برای انقلاب و نظام تلاش بسیاری داشته‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *