شانس قهرمانی؟ بالاتر از ۹۹ درصد!

شانس قهرمانی؟ بالاتر از ۹۹ درصد!

یک مرکز آماری، بخت قهرمانی تیم ناپولی در رقابت‌های این فصل سری A را بالاتر از ۹۹ درصد عنوان کرد!

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، ناپولی در رقابت‌های این فصل عملکرد خوبی داشته و همگان را شگفت‌زده کرده است. تجزیه و تحلیل صورت‌گرفته در یک مرکز آماری نشان می‌دهد که ناپولی ۹۹.۴۶ درصد شانس قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ را دارد و بعد از این تیم، اینتر قرار دارد که طبیعتا شانس ناچیزی برای کسب اسکودتو دارد.

تیم لوچانو اسپالتی از ابتدای فصل در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و توانسته است در صدر جدول قرار بگیرد و تاکنون نیز صدر جدول را حفظ کرده است. ناپولی در لیگ قهرمانان هم توانسته است با قاطعیت و بالاتر از لیورپول به مرحله حذفی راه یابد.

ناپولی که یکی از خوش‌فرم‌ترین تیم‌های اروپاست، در هفته‌های اخیر هیچ نشانه‌ای از افت نشان نداده است و پس از ۲۲ بازی، ۱۵ امتیاز با اینتر در رده دوم فاصله دارد. ناپولی بر اساس تجزیه و تحلیل امتیازها، بردها، باخت‌ها، گل‌های زده و خورده و بازی‌های باقیمانده فصل شانس ۹۹.۴۶ درصدی برای قهرمانی در این فصل را دارد.

تیم محبوب بندر ناپل همچنین سومین تیم در تاریخ رقابت‌های سری A شد که در نیم‌فصل به امتیاز ۵۰ یا بیش‌تر رسید. پیش از این هم یوونتوس و اینتر توانسته‌ بودند چنین رکوردی را در نیم‌فصل به ثبت برسانند و در نهایت قهرمان شوند.

ناپولی با هدایت اسپالتی با اقتدار قهرمان نیم‌فصل شد و این باعث شده است تا هواداران تیم، امید زیادی به قهرمانی تیم در پایان فصل داشته باشند. آخرین باری که ناپولی توانست قهرمانی در سری A را به دست آورد به سال ۱۹۹۰-۱۹۸۹ برمی‌گردد که با درخشش دیگو مارادونای فقید توانست به این عنوان دست پیدا کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل سری A، ناپولی با ۵۹ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های اینتر  و آتالانتا هم به ترتیب با ۴۴ و ۴۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *