برگزاری کنگره شهدای دانش‌آموزی در مدارس

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش از برگزاری کنگره شهدای دانش آموزی در سطح مدارس سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سادس، زهرا پناهی روا درباره جزئیات برگزاری کنگره شهدای دانش آموزی و یادواره‌های دانش آموزی در سراسر کشور بیان کرد: در این راستا باید یک اتفاق نظر بین معاونت پرورشی و فرهنگی و تشکل‌های دانش آموزی به وجود آید تا با تحقق این امر مهم ترویجی، فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان ترویج یابد.

وی افزود: این موضوع یادآور زنده شدن یاد شهدا و ارائه بافت زنده‌ای از شهدا برای دانش آموزان است که سبک زندگی و سیره شهدا را برای آنان الگوسازی می‌کند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در این راستا برای برگزاری این یادواره‌ها تقسیم کار صورت گرفته است تا بین حوزه‌های متولی کارها با مسیر مشخصی تعیین و از موازی کاریها جلوگیری شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دبیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اضافه کرد: این یادواره در سطح آموزش و پرورش، استانها و شهرستانها برگزار خواهد شد تا مجموعه یادواره شهدای دانش آموزی را در سطوح مدارس، مناطق و شهرستانها همچنین استانها برگزار کنیم و دانش آموزان از این مهم درس بگیرند، از آن استفاده بهینه داشته باشند و این موضوع را سرمشق زندگی خود کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *