رفع مشکلات زمین و چمن تختی خرم‌آباد

رفع مشکلات زمین و چمن تختی خرم‌آباد

سادس/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از رفع مشکلات زمین و چمن تختی خرم‌آباد خبر داد.

سید آرش قیاسیان در حاشیه نشست سه جانبه مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و مسعود عبدی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر که با موضوع بررسی وضعیت زمین و چمن تختی خرم‌آباد و مشکلات آن برگزار شد به سادس، گفت: مشکلات این زمین زیاد بوده و مسئول به وجود آمدن آنها نیز اداره کل ورزش و جوانان استان نیست.

وی با بیان اینکه برنامه اداره کل ورزش و جوانان لرستان در بحث خیبر حمایتی بوده، ادامه داد: خیبر برند و شناسنامه لرستان و شهر خرم‌آباد بوده و نگاه ما نیز در خصوص مشکلات آن تعامل در راستای رفع آنان است.

قیاسیان تصریح کرد: هیچ کس دوست ندارد خیبر برای انجام بازی‌های خانگی خود به شهر دیگری برود و تماشاگران از تماشای بازی آنها بی‌نصیب بمانند ولی باید مشکلات نیز رفع شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: مالک باشگاه خیبر تقاضا دارد مجموعه تختی را به وی در قالب قراردادی بلندمدت بدهیم تا مشکلات آن را به صورت اساسی رفع کند که این مهم باید پیگیری و تصمیم‌گیری شود.

این مسئول بیان کرد: اولویت اصلی ما در حال حاضر رفع مشکلات فعلی زمین و چمن مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد بوده و انتظار داریم باشگاه خیبر به تعهدات خود که در قالب قرارداد نیز آمده عمل کند.

قیاسیان با قدردانی از پیگیری‌های دکتر ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات به وجود آمده گفت: فردا نیز برای بررسی و طرح موضوعات مابین خیبر و ورزش و جوانان لرستان جلسه‌ای  با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *