وزیر بالاخره حکم رئیس فدراسیون اسکواش را زد/ برکناری سرپرست مجموعه انقلاب پس از ۲ ماه

وزیر بالاخره حکم رئیس فدراسیون اسکواش را زد/ برکناری سرپرست مجموعه انقلاب پس از ۲ ماه

امیر عزیزی‌پور که در ۱۲ دی با حکم اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شده بود پس از گذشت بیش از یک ماه حکم ریاست خود را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.

به گزارش سادس، امیری عزیزی‌پور رییس فدراسیون اسکواش که در ۱۲ دی امسال با رای اکثریت اعضای مجمع به مدت ۴ سال رییس این فدراسیون منصوب شده بود، سرانجام با گذشت بیش از یک ماه حکم ریاستش وی از سوی وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شد. مراسم معارفه او امروز سه شنبه ۲۵ بهمن با حضور محمد پولادگر در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود و عزیزی پور به طور رسمی حکم ریاست خود را دریافت خواهد کرد.

محسن خمارلو که سرپرستی فدراسیون را از ۲۴ مهر تا به امروز برعهده داشت، امروز با حکم وزیر ورزش و جوانان سرپرستی فدراسیون اسکواش را واگذار و به عنوان مدیر مجموعه ورزشی کشوری فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.

برکناری سرپرست مجموعه انقلاب پس از ۲ ماه

به گزارش سادس، همچنین تغییرات در سرپرستی مجموعه ورزشی انقلاب پس از گذشت دو ماه مجددا اتفاق افتاد و فرد جدیدی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد.

بیت‌الله رضایی در ۲۳ آذر از سوی علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شده بود اما اکنون با حکم مهیار عسگریان، مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برکنار شد و سعید ابوالفتحی، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید این مجموعه منصوب شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *