مالک خیبر فرافکنی می‌کند/ نمی‌توانند زمین چمنی را نگهداری کنند

مالک خیبر فرافکنی می‌کند/ نمی‌توانند زمین چمنی را نگهداری کنند

سادس/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با انتقاد از مالک خیبر خرم‌آباد می‌گوید: اگر نمی‌توانند زمین چمن ورزشگاه تختی را نگهداری کنند به ما بگویند.

سید آرش قیاسیان در خصوص تخلیه آب جمع شده در چمن ورزشگاه تختی خرم‌آباد با وسایل سنتی همچون فرغون و ملاقه پیش از برگزاری دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و ون پارس، اظهار کرد: مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرارداد سه ساله منعقد کرده و ماهانه باید مبلغی هم به دولت پرداخت کند.

وی ادامه داد: قرارداد چمن طبیعی ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مدت سه سال از ۲۱ تیرماه سال گذشته تا بیستم تیرماه ۱۴۰۳ به مبلغ ماهانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان منعقد شده است.

مالک خیبر فرافکنی می‌کند/ نمی‌توانند زمین چمنی را نگهداری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه خوابگاه این مجموعه ورزشی را هم در اختیار خیبر قرار داده‌ایم، گفت: وی برای فرافکنی و اینکه ما را زیر سوال ببرد، حمله رو به جلو داشته و تمام مصائب و مشکلاتش را گردن ما می‌اندازد.

قیاسیان اضافه کرد: طی قرارداد سه ساله خیبر موظف است از این چمن نگهداری کنند، اگر نمی‌توانند آن را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند.

وی بیان کرد: ما به این دلیل با ایشان قرارداد بسته‌ایم تا مستقل باشد، اگر مستقل نباشد تیم‌های دیگر هیئت فوتبال در لیگ دو و سه هم باید از این زمین چمن استفاده کنند، این در حالیست که باشگاه خیبر اجازه این کار به آنها نمی‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، ادامه داد: خیبر حتی نمی‌تواند زمین چمن را نگهداری، کاور و زهکشی کنند.

مالک خیبر فرافکنی می‌کند/ نمی‌توانند زمین چمنی را نگهداری کنند

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، تصریح کرد: مدیریت زمین چمن را به ما بدهند و اعلام کنند که توانایی این کار را ندارند تا هیئت فوتبال از آن نگهداری کرده و حتی از آن درآمدزایی کند.

این مسئول یادآور شد: شهرستانی همچون الشتر دارای یک چمن بسیار عالی بوده که میزبانی مسابقات مهمی را نیز داشته که با اعتبارات بسیار ناچیز و نظارت دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال الشتر نگهداری می‌شود حال چطور شده خیبری که داعیه‌ی لیگ برتری شدن دارد نمی‌تواند چمنی را نگه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *