انتقاد شدید اخباری از استقلال ملاثانی

انتقاد شدید اخباری از استقلال ملاثانی

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان نسبت به نیمکت و بازیکنان استقلال ملاثانی شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش سادس، محمدسعید اخباری پس از شکست تیمش مقابل استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران با تبریک این برد به حریف اظهار کرد: شرایط زمین با توجه به بارندگی های اخیر در استان خوزستان به ما اجازه نداد که فوتبال همیشگی مان را بازی کنیم. بازی پایاپای پیش می‌رفت اما سخت گیری ما روی یکسری از توپ ها کم بود و نتوانستیم گل بزنیم، ضمن اینکه امروز سه بازیکنم را در اختیار نداشتم و یکی دو بازیکن را با وجود مصدومیت بازی کردند. به تیم خسته نباشید می‌گویم و در ادامه باید بیشتر کار کنیم.

وی در ادامه با انتقاد به نوع بازی استقلال ملاثانی، گفت من فکر می کنم در استان خوزستان که افتخار ۵ سال کار کردن در این استان را دارم، آنقدر استعداد و بازیکن در کوچه پس کوچه های این شهر وجود دارد که استعدادهای ناب و در حد تیم ملی هستند. به نظرم با توجه به چنین شرایطی زیبنده تیم های خوزستانی نیست که ما امروز یکسری الفاظ از نیمکت استقلال ملاثانی بشنویم.  هفته گذشته نیز آقای دقیقی سرمربی شمس آذر یکسری صحبت‌ها بعد از بازی با استقلال ملاثانی داشت و من می خواهم یک نفر بازی های تیم ملاثانی را آنالیز کند و وقت زنده و زمانی که توپ در جریان است را در بیاورد. هر حمله‌ای که تیم ها مقابل این تیم انجام می دهند، استقلال ملاثانی باید تایم بازی را بکشد. امروز نیز بازیکنان این تیم در زمین به بازیکن دیگر می گفتند خودتان را روی زمین بیندازید. به هر حال این استان آنقدر توانایی و استعداد دارد که می تواند نام خود خودشان را به همه ثابت کنند.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان ادامه داد:  همچنین داورهایی که برای چنین بازی هایی انتخاب می شوند باید جسارت بیشتری داشته باشند. من صحبتی در خصوص نحوه قضاوت آقای عیار داور این بازی ندارم اما درباره نحوه برخورد با خطاها و توپ های مشترک معترض هستم. همان خطایی که برای تیم استقلال ملاثانی خطا تشخیص داده می شد برای تیم ما سوت زده نمیشد و وقتی به داور چهارم می‌گفتم تیم حریف دست می گذارد، با حالت مسخره به من می‌گفت دست گذاشتن حلال است. من از این قضیه ناراحت هستم و البته مسئولیت باخت را بر عهده می گیرم و من مقصر این باخت هستم. بازیکنانم تلاش خود را کردند و حتماً موردی از سمت من بوده است. صحبت های الان من بهانه‌ای برای باخت امروز نیست. من چندین بار دیده ام که متاسفانه داوران در برخورد با نیمکت تیم هایی که داد و بیداد زیادی دارند تحت تاثیر قرار می گیرند. من نمی‌دانم چطور می‌شود که من با یک اعتراض دو جلسه محروم و چند میلیون تومان جریمه می شوم اما این برخورد با سایر مربیان صورت نمی گیرد و بسیار دوست دارم علت این موضوع را بدانم. من و نیمکتم خیلی اهل داد و بیداد و شانتاژ کردن نیستیم اما یک برخورد و اعتراض از سمت ما محرومیت در بر دارد ولی برای نیمکت های دیگر چنین اتفاقی رقم نمیخورد.

اخباری درباره علت شش هفته برد و موفقیت تیم اش در هفته‌های گذشته، عنوان کرد: همدلی خوبی در تیم ما به وجود آمد، ضمن اینکه باید بگویم در نیم‌فصل اول دچار بدشانسی بودیم و ناداوری هم در حق تیم ما صورت گرفته بود اما در ادامه همدل تر شدیم و بردیم و مجموعه زحمات زیادی کشید. اکنون هم ۱۱ هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و نسبت به هدف‌گذاری مان عقب نیستیم اما دوست داشتیم اتفاقات بهتری رقم بخورد. به هر حال این اتفاقات تنها بستگی به تیم ما ندارد و شرایطی چون داوری و زمین مسابقات نیز تاثیرگذار است. این ماراتن ادامه دارد و مطمئن باشید ما تا هفته آخر در این ماراتن تلاش خواهیم کرد و ماراتن لیگ یکی ما تا هفته آخر ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *