برابری رکورد دخئا با دروازه‌بان اسطوره‌ای منچستر

برابری رکورد دخئا با دروازه‌بان اسطوره‌ای منچستر

داوید دخئا در دیدار با لیدزیونایتد، با رکورد پیتر اشمایکل برابری کرد.

به گزارش سادس به نقل از مترو، داوید دخئا با رکورد کلین‌شیت پیتر اشمایکل برابری کرد. دخئا اکنون ۱۷۸ کلین‌شیت برای شیاطین سرخ به ثبت رسانده و بالاتر از الکس استپنی با ۱۷۴، گری بیلی با ۱۶۱ و ادوین فان‌درسار با ۱۲۹ بازی قرار گرفت.   

بیشتر بخوانید

این بازیکن ۳۲ ساله همچنین چهارصدمین بازی خود در لیگ برتر را در این مسابقه انجام داد و جوان‌ترین دروازه‌بان تاریخ این رقابت‌ها محسوب می‌شود که به این موفقیت دست یافته است.

دخئا پس از غلبه بر لیدز گفت: بازی امروز درباره رکوردشکنی من نبود، بلکه برنده بازی مهم بود و ما این کار را انجام دادیم تا اکنون بتوانم از انجام ۴۰۰ بازی در لیگ برتر لذت ببریم. خیلی خوب است که به اینجا آمدم و بازی کردیم؛ کلین شیت، سه امتیاز بزرگ و ۴۰۰ بازی، یک روز عالی بود.

دخئا که بعد از پیروزی برابر لیدز در ادامه افزود: ما مستحق برد در خانه (روز چهارشنبه) بودیم اما در زمین لیدز این کار را کردیم. بازی عالی بود، می‌دانستیم که اگر بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم، بازی را می‌بریم. بنابراین این کار را انجام دادیم. ما تا آخر مثل یک تیم جنگیدیم.

برابری رکورد دخئا با دروازه‌بان اسطوره‌ای منچستر

هری مگوایر نیز می‌گوید که بازی کردن با ستاره منچستریونایتد پس از برد لیدز باعث لذت است.

دخئا چهارصدمین بازی خود در لیگ برتر را در این مسابقه انجام داد؛ تنها رایان گیگز (۶۳۲) و پل اسکولز (۴۹۹) هستند که بازی‌های بیشتری برای یونایتد در این رقابت‌ها انجام داده‌اند.

این دروازه‌بان ۳۲ ساله اسپانیایی اکنون جوان‌ترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که ۴۰۰ بازی داشته است. همچنین با رکورد ۱۷۸ کلین شیت در تمام رقابت‌ها با پیتر اشمایکل برابری می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *