انتقاد شدید دادمرز از هیات کشتی خوزستان؛ "به جای میزبانی ۲ میلیاردی پول بلیت پروازم را بدهید!"

انتقاد شدید دادمرز از هیات کشتی خوزستان؛ "به جای میزبانی ۲ میلیاردی پول بلیت پروازم را بدهید!"

چهره شاخص تیم ملی کشتی فرنگی که چند روز پیش قاطعانه به مدال طلای تورنمنت رنکینگ کرواسی رسید، شدیدا از مسئولان هیات کشتی خوزستان انتقاد کرد و گفت: پول بلیت پرواز به تهران برای حضور در اردوی تیم ملی را از برادرم گرفتم.

پویا دادمرز در گفتگو با سادس، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان هیات کشتی استان خوزستان به ملی پوشان کشتی این استان، اظهار کرد: فردا سه‌شنبه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی آغاز می‌شود. به خدا پول بلیت پرواز به تهران که یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌شود را از برادرم قرض گرفتم. پول مکمل‌هایم را برادرم می‌دهد. تا کی باید خانواده خرج ورزش کردن ما را بدهد؟ هیچ شغلی هم ندارم و در به در دنبال شغل هستم اما تا به حال موفق نشده‌ام کاری برای خودم دست و پا کنم.

دارنده مدال های طلا و نقره امیدهای جهان و طلای جوانان جهان، افزود: در شرایطی که ما پول پرواز به تهران برای حضور در اردوی تیم ملی را نداریم، هیات کشتی خوزستان می‌خواهد میزبان مسابقات بین‌المللی جوانان شود که حداقل ۲ میلیارد تومان هزینه دارد. خب به جای این کارها پول پرواز من را بدهید نه اینکه برای یکسری مسائل میزبانی مسابقات را بگیرید. به جای این کارها سراغ ملی‌پوشان خوزستان را بگیرید که این همه با مشکلات دست و پنجه نرم نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتش را به گوش مسئولان هیات کشتی خوزستان رسانده است یا خیر، گفت: هیچ کاری برای ما نکرده‌اند و گفتن ما هم دیگر فایده‌ای ندارد. جز اینکه خودمان را کوچک کنیم هیچ فایده دیگری ندارد. برای تیم فولاد با مبلغ قرارداد ۲۰۰ میلیون تومان در لیگ کشتی گرفتم اما ۷۰ درصد آن را نداده‌اند و هیات کشتی هم هیچ کاری برای ما نمی‌کند. از آن طرف پاداش مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان را هنوز دریافت نکرده‌ایم و فقط مقداری پاداش بخاطر قهرمانی در جام جهانی دریافت کردیم. با این شرایط کار واقعا سخت است و امیدوارم مسئولان استانی بیشتر از کشتی‌گیران حمایت کنند.

دادمرز در پایان گفت: ما برای افتخارآفرینی و شاد کردن دل مردم با همه وجود در هر رویدادی مبارزه کردیم اما انتظار داریم مسئولان هم کمی به وضعیت ما توجه داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *