چه چیزی جذابیت فوتبال دانش‌آموزی کشور در آبادان را بیشتر می‌کند؟

چه چیزی جذابیت فوتبال دانش‌آموزی کشور در آبادان را بیشتر می‌کند؟

سادس/خوزستان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان معتقد است حضور تیم های برزیل و عراق در رقابت های فوتبال دانش آموزی جذابیت این مسابقات را در آبادان بیشتر می‌کند.

محمود معزی در گفت و گو با سادس، درخصوص میزبانی خوزستان از بزرگترین رویداد فوتبال دانش آموزی کشور از فردا ۲۵ بهمن ماه، اظهارکرد: فوتبال یکی از جذاب ترین و پرتماشاترین رشته های ورزشی است و فوتبال می تواند روی همه ابعاد زندگی و جامعه اثر بگذارد و واقعیت این است که فوتبال با هیچ رشته ورزشی قابل مقایسه نیست. به همین دلیل می بینید که جام جهانی مثل قطر چقدر در زندگی انسان ها و کل جامعه انسانی تاثیر گذاشت.

وی افزود: ما نیز در خوزستان باتوجه به اهمیت موضوع به دنبال کشف استعدادهای این رشته ورزشی هستیم و هدف از میزبانی فوتبال دانش آموزی شناسایی استعداد نوجوانانی است که در دبیرستان ها تحصیل و در باشگاه ها تمرین می کنند و طبیعتا برگزاری چنین مسابقاتی علاوه بر ایجاد نشاط، منجر به انتخاب نفرات تیم ملی فوتبال دانش آموزی برای حضور در مسابقات آسیایی سال آینده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باتوجه به این که تیم ملی خود را برای حضور در رقابت های آسیایی آماده می کند، آبادان به عنوان میزبان مسابقات کشوری بسیار در تلاش است که از این میزبانی سربلند خارج شود و مانند سال های دور تعدادی از بازیکنان خود را هم به تیم ملی عرضه کند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از مهمترین ویژگی این دوره از رقابت ها این است که از دوم تا دوازدهم اسفندماه تیم منتخب دانش آموزان عراق و برزیل به مسابقات اضافه می شود که این نیز بر اهمیت و جذابیت رقابت ها می افزاید. ضمن این که این مسابقات از الان محک خوبی برای تیم ملی ایران است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *