بیگی‌نژاد: بخشودگی‌های اخیر دست دشمن را در کادرسازی خالی می‌کند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه روند بخشودگی ها توسط رئیس جمهور سبب می شود تا افراد درون خانواده کشور باقی مانده و دست دشمن در زمینه کادر سازی خالی می شود.

هادی بیگی نژاد در گفت‌وگو با سادس، درباره تاثیرات دستور عفو گسترده مقام معظم رهبری و همچنین اعلام بخشودگی گروهی دیگر توسط رئیس جمهور به منظور ایجاد وفاق ملی، بیان کرد: از نظر بنده هر آنچه در اغتشاشات اخیر در سطح کشور قابل گذشت است و این امکان وجود دارد که افراد مورد بخشودگی قرار گیرند و چنانچه از آن گذشت کنیم اتفاق خاصی رخ نمی دهد و یا اگر اتفاقی رخ دهد، قابل کنترل است، باید از آن گذشته و مورد بخشودگی قرار گیرد که قطعا این بخشودگی ها در تقویت انسجام ملی موثر خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در عین حال افرادی که مرتکب ظلم هایی شدند که قابل جبران نیست دیگر نباید مشمول عفو شوند. از نظر بنده تا جایی که ممکن است باید با ادامه روند بخشودگی ها وفاق ملی ایجاد شود اما در عین حال باید مراقب بود که کشور از این بابت دچار مشکل نشود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره تاثیر ادامه روند عفو توسط رئیس جمهور در کاستن فاصله بین مردم و دولت و کوتاه کردن دست دشمنان، تصریح کرد: دشمن بر روی افراد به منظور کارد سازی سرمایه گذاری می کند ولی زمانی که افراد را با این بخشودگی ها درون خانواده کشور نگه می داریم، دست دشمن در زمینه کادر سازی خالی می شود.

بیگی نژاد در پایان گفت: فلذا کلیت حرکت بخشودگی کار شایسته ای است که از سوی مقام معظم رهبری آغاز شد و اکنون رئیس جمهور در حال ادامه دادن آن است. اینکه بتوانیم جلوی کادر سازی دشمن را با این اقدامات بگیریم قطعا کار شایسته ای است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *