تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک در پایتخت

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران در نشست شورای سیاست‌گذاری و هم‌اندیشی نمایشگاه دائمی مادر، نوزاد و کودک در پایتخت گفت: برای نخستین بار است که در برگزاری یک نمایشگاه تخصصی از دستگاه‌های دولتی درخواست همفکری می شود و این موضوع را باید به فال نیک گرفت.

به گزارش سادس، محمد صائبی درباره همراهی شهرداری تهران با نمایشگاه تخصصی مادر و کودک  گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و همراهی هر چه بیشتر با بخش خصوصی است و شهرداری تهران نیز به عنوان یک نهاد اجتماعی، نه تنها وظیفه اطلاع‌رسانی، بلکه حمایت را در این زمینه بر عهده خود می داند.

وی در ادامه به ترویج سبک زندگی ایرانی -اسلامی که مورد توجه مقام معظم رهبری(مدظله) است اشاره کرد و افزود: کودکان سرمایه‌های معنوی و آینده سازان این جامعه و کشور هستند و برنامه ریزی در تربیت، سلامت، رشد و تکامل فکری، این قشر امری ضروری و حیاتی است.

صائبی گفت: تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه در این زمینه بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند نقش تسهیل‌گری داشته باشد و زمینه را  برای ایجاد برنامه های مشترک ایجاد کند.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری تهران، وی گفت: درصددیم به غیر از استفاده از ظرفیت تبلیغاتی شهری از موقعیت هایی چون مترو و اتوبوسرانی، محلات و مناطق ۲۲گانه و…برای تبلیغات این نمایشگاه استفاده کنیم تا اطلاع‌رسانی به شکل مناسب برای شهروندان صورت گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *