یوسفی: همدلی مردم زیر سایه بخشودگی‌ها خواب دشمن را به کابوس تبدیل کرد

یک عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی تاکید کرد: عفو عمومی که حضرت آقا در هفته‌های گذشته اعلام کرد و همچنین بخشودگی هایی که رئیس جمهور اعلام کردند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان داده و حاکی از آن است که این نظام متعلق به مردم است.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با سادس با اشاره به تاثیرات دستور عفو گسترده مقام معظم رهبری و همچنین اعلام بخشودگی دانشجویان و هنرمندانی که در اغتشاشات اخیر دست به اقدامات غیرقانونی زدند از سوی رئیس جمهور در راستای هم بستگی ملی، بیان کرد: مردم با آمدن خود در روز ۲۲ بهمن همچون گذشته در طول این ۴۴ سال در سرمای زمستان گرمای همدلی و وحدت را به ارمغان آوردند و خواب غربی ها و دشمنان این ملت را  که به دنبال تجزیه طلبی و اغتشاش بودند به کابوس تبدیل کردند. این نشان از اقتدار، همدلی و همراهی همه مردم دارد.

شاهد ایجاد وحدت بین نسلی هستیم

وی در ادامه اظهار کرد: با این اقدامات ما شاهد شکل گیری وحدت بین نسلی هستیم. از پیر و جوان گرفته تا دهه هشتادی ها و  نودی ها و هر کسی با هر سلیقه ای با نگاه به جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور روز گذشته به صحنه آمدند. این وحدت بی سابقه و بی بدیل بود. این اتحاد حاکی از ژرف نگری مقام معظم رهبری است. حتی برخی از خانم‌ها که به اصطلاح امروزی ها حجاب مناسب نداشتند به صحنه آمدند.

دانشجویان و جوانان آینده سازان کشور هستند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این واقعیت جمهوری اسلامی است. عفو عمومی که حضرت آقا در هفته های گذشته اعلام کرد و همچنین بخشودگی هایی که رئیس جمهور اعلام کردند اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد. علی رغم اینکه برخی از رسانه ها آن را ضعف جمهوری اسلامی قلمداد کردند این اقتدار نظام را نشان می دهد که حاکی از آن است که نظام را متعلق به مردم دانسته و دانشجویان و جوانان را نیز فرزندان آینده ساز کشور تلقی می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: این اقدام را باید با یکی از کشورهای همسایه که چند سال پیش در آن کودتایی اتفاق افتاد مقایسه کرد که به دنبال آن چند  ده هزار نفر یا دستگیر شده و یا از کار بیکار شدند. این عفو و بخشودگی ها در وهله اول اقتدار نظام اسلامی را نشان داده و در ادامه زمینه وحدت و انسجام ملی را فراهم می کند. این امر اقتدار نظام جمهوری اسلامی حول پرچم انقلاب و عنایت مقام معظم رهبری را می رساند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *