تاکيد فرمانده ناجا بر حمايت مجلس از نيروي انتظامي

فرمانده ناجا بر حمايت نمايندگان مجلس از نيروي انتظامي تاکيد کرد و بيان داشت: پليس نهادي حاکميتي است و بيشترين خدمات را در کشور به مردم ارائه مي دهد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” امشب در جمع نمايندگان مردم استان فارس در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز امنيت يکي از نعمت هاي بزرگ کشورمان است چرا که اگر امنيت داشته باشيم پيشرفت و آباداني نيز حاصل مي شود.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري که فرمودند: « امنيت رکن اساسي پيشرفت کشور و نيروي انتظامي رکن تامين امنيت است»، بيان داشت: پليس مسئوليت امنيت در مرزها تا شهرها را برعهده دارد لذا ماموريت نيروي انتظامي با تمامي دستگاه هاي اجرايي به لحاظ نوع و تنوع ماموريت ها متفاوت است.

فرمانده ناجا با اشاره به وجود برخي از خلاء ها و مشکلات پيش روي نيروي انتظامي در ابعاد مختلف، گفت: پليس با تمام مشکلات، وظايف خود را به خوبي انجام مي دهد اما لازم است اين نيرو بيش از پيش تقويت شود.

فرمانده ناجا، بر حمايت نمايندگان مجلس از نيروي انتظامي تاکيد کرد و بيان داشت: پليس نهادي حاکميتي است و بيشترين خدمات را در کشور به مردم ارائه مي دهد.

اين مقام ارشد انتظامي، با اشاره به تنوع ماموريت ها و تکثر رده ها در ناجا، يادآور شد: هزينه جرم کاهش يافته است و از طرف ديگر، هر خلاء مديريتي که پيش مي آيد سرريزش به سمت نيروي انتظامي است اما با تمامي مشکلات، من و همکارانم به پوشيدن لباس نيروي انتظامي و خدمت به مردم افتخار مي کنيم.

وي از نمايندگان مجلس خواست تا به موضوع معيشت کارکنان ناجا و کمک هاي مادي و معنوي به نيروي انتظامي از طريق طرح در کميسيون هاي مختلف مجلس، بيشتر بپردازند و افزود: مقام معظم رهبري در يکي از فرمايشاتشان بر تقويت کمي و کيفي مجموعه نيروي انتظامي تاکيد کردند.

فرمانده ناجا بابيان  اينکه، استان فارس براي نيروي انتظامي اولويت دارد، افزود: طي سفر به اين استان، مشکلات و خلاء ها مشاهده و احصاء شد و قطعا با برگزاري جلسات نسبت به رفع آنها اقدام خواهيم کرد.

سردار اشتري با اشاره به اينکه، نيروي انتظامي روزانه شهدايي را در راه تامين امنيت تقديم مي کند، تصريح کرد: ما وظيفه داريم درقبال رهبري، مردم و شهدا از جان مايه بگذاريم و اين تنها يک شعار نيست.

وي يادآورشد:با وجود افزايش 15 الي 20 درصدي ماموريت هاي پليس، شهداي ما در سال 94 نسبت به سال 93 کاهش 48 درصدي داشته است.

وي بابيان اينکه، مجموعه نيروي انتظامي با انگيزه کامل و حمايت ها، هدايت ها و دعاي مقام معظم رهبري کماکان به انجام ماموريت هاي خود اهتمام دارد، گفت: از سردار گودرزي فرمانده انتظامي استان و همکارانشان به دليل انجام ماموريت هاي محوله و همچنين از حمايت هاي نمايندگان مجلس از نيروي انتظامي تشکر مي کنم.

در ادامه اين ديدار، نمايندگان مردم استان فارس در مجلس شوراي اسلامي، ضمن بيان ديدگاه و نقطه نظرات خود پيرامون مسائل انتظامي از اقدامات خوب پليس فارس از جمله اجراي طرح مکنا در راستاي خوشايند سازي محيط خدمتي و تکريم ارباب رجوع و همچنين فرمانده نيروي انتظامي، تقدير و تشکر کردند.

سردار” احمد علي گودرزي” نيز درابتداي اين ديدار درسخناني اظهار داشت: نمايندگان مجلس پل ارتباطي بين مردم وحاکميت هستند.

وي افزود:نيروي انتظامي امروز با همه وجود به عنوان سربازان ولايت مجاهدانه در تلاش هست تا امنيت را درجامعه برقرارکند.

وي با بيان اينکه کار ناجا طاقت فرسا است ولي با اين وجود با عشق نسبت به مردم به وظايف خود عمل مي کند، گفت: هماهنگي مطلوب در بين دستگاه هاي امنيتي وانتظامي برقرار است بطوريکه در 18 ماهه گذشته 15 نفر از اشرار مسلح در استان به هلاکت رسيده اند.

وي به کسب رتبه دوم استان در ارزيابي ساليانه در سال 94 اشاره کردوگفت: اين درحالي است که سال 93، استان در رتبه 28 کشوري قرار داشت.

سردار گودرزي بابيان اينکه در 10ماهه امسال 165ميليارد تومان کالاي قاچاق در استان کشف شده است گفت: در اين مدت وقوع سرقت نيز 12درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشه است.

سردار گودرزي در پايان به ارجاع 38هزار پرونده به دواير مشاوره ومدد کاري در کلانتري ها اشاره کرد و گفت:82درصد پرونده هاي ارجاعي به مصالحه انجاميده است./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *