پینتو: از سرزنش کردن زانیولو دست بردارید

پینتو: از سرزنش کردن زانیولو دست بردارید

مدیر رم تاکید کرد این تیم دیگر به نیکولو زانیولو فکر نمی‌کند و نباید دیگر به این موضوع فکر کرد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیاگو پینتو، مدیر رم تاکید کرد در این تیم ژوزه مورینیو حرف آخر را می‌زند و آینده او به صعود به لیگ قهرمانان بستگی ندارد.

در هفته بیست و دوم سری آ، رم میهمان لچه بود که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. راجر ایبانیز در دقیقه ۷ به اشتباه گل به خودی زد و پائولو دیبالا (۱۷) از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

تیاگو پینتو، مدیر تیم رم بعد از این دیدار گفت: من روز گذشته ۳۵ دقیقه در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کردم، مشتاقانه به این‌جا آمدم تا در مورد بازی صحبت کنم ولی باز هم اولین سوال از من درباره بازار نقل و انتقالات بوده است. دوست دارم این موضوع را فراموش کنید چون زمان بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده است.

تیاگو پینتو هم‌چنین اعلام کرد که کسب نکردن سهمیه لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان باعث ایجاد یک انقلاب کامل در رم در تابستان نخواهد شد.

او در ادامه گفت: ما تیمی هستیم که یک رهبر کاملاً مشخص در تیم داریم و او هم مورینیو است. همه بازیکنان و اعضای کادرفنی این را می‌دانند و همه ما برای رسیدن به اهداف‌مان در یک کشتی هستیم.

لیگ قهرمانان یک هدف برای بسیاری از باشگاه‌های مختلف است، ما می‌دانیم که می‌خواهیم چه کار کنیم اما هر روز نگوییم که اگر به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم دنیا عالی خواهد شد یا اگر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکنیم فاجعه است. در فوتبال نمی‌توان خیلی شفاف درباره نتایج و اهداف صحبت کرد. ما فقط می‌خواهیم روی کسب نتیجه در بازی بعد تمرکز کنیم.

نیکولو زانیولو، ستاره جوان تیم رم در نهایت با تقریباً نصف رقمی که رم به دنبال آن بود یعنی ۱۵ میلیون یورو به اضافه پاداش به گالاتاسرای فروخته شد و به ترکیه رفت زیرا مهلت نقل و انتقالات قبلاً در اروپا بسته شده بود و تیمی در فوتبال اروپا حاضر به انجام این معامله نبود.  

مدیر رم در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: من نمی‌خواهم تمام فصل را صرف صحبت درباره نیکولو یا سرزنش کردن او کنم. اتفاقی که افتاد، درست است که او استراتژی نقل و انتقالات ما را خراب کرد اما باید جلو برویم. ما نمی‌توانیم دنبال بهانه باشیم، فقط می‌توانیم تمام تلاش خود را انجام دهیم و سپس ببینیم در پایان چه اتفاقی می‌افتد.

رم در دیدار بعدی خود باید پنج‌شنبه این هفته در اتریش به دیدار سالزبورگ برود که در صدر جدول رده‌بندی لیگ این کشور قرار دارد. دیدار برگشت دو تیم هفته بعد در المپیکو رم برگزار می‌شود تا در نهایت چهره تیم صعود کرده به دور بعدی لیگ اروپا مشخص شود. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *