حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه جدیت آنان در دستیابی به اهداف انقلاب است

سادس/قم رئیس دانشگاه قم بیان کرد: ملت ایران با حضور بسیار گسترده و اعجاز گونه خود نشان داد که در تحقق اهداف و در مسیر حرکت به سوی سعادت و پیشرفت، تمام موانعی را که دشمنان ایجاد می‌کنند را کنار می‌زند و این محدودیت‌ها را فرصتی برای بالندگی و احیای ظرفیت‌های خود به حساب می‌آورد.

حجت الاسلام‌والمسلمین دکتر شریفی، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم بودیم و با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها که گوشه‌ای از آن‌ها شامل‌ تحمیل جنگ نظامی در اوایل انقلاب، جنگ اقتصادی که تا کنون ادامه دارد و همچنین تمام تهدیدها و دشمنی‌ها و هجوم همه جانبه با هدف تغییر شناختی، گرایشی و واکنشی ملت ایران انجام شد، ملت ایران با حضور بسیار گسترده و اعجاز گونه نشان داد که در تحقق اهداف خود و در مسیر حرکت به سوی سعادت و پیشرفت، تمام موانعی را که دشمنان ایجاد می‌کنند را کنار می‌زند و این محدودیت‌ها را فرصتی برای بالندگی و احیای ظرفیت‌های خود به حساب می‌آورد.

وی افزود: دشمنان با قرارگیری در مقابل این ملت، مردم ما را آب دیده‌تر، مقاوم‌تر و مستقل‌تر در دستیابی به اهداف خود کرده است، حضور مردم نشان داد در مسیر الهی هیچ چیزی مانع ملت ایران نخواهد شد زیرا این ملت طرح و برنامه دیگری برای جامعه بشری در نظر دارد.

رئیس دانشگاه قم گفت: امید است با توسعه عقبه تئوری و استراتژیک نظام این مسیر به  خوبی طی شود و این ملت قدرت را به جهانیان نشان داده و به الگویی برای ملل مستضعف تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی بیان کرد: مسئولان ما در حال حاضر بسیار قدرشناس هستند، ملت نیز قدردان است و وقتی می‌بینند مسئولان به شکل جهادگونه در مسیر حل مشکلات و تعالی کشور گام برمیدارند اینگونه با حضور خود حمایتشان را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: انتظار مردم از مسئولین استقامت در مسیر انقلاب و نهراسیدن از دشمنان  انقلاب است، انتظار می‌رود مسئولین با تمام توان در مسیر تحقق اهداف اسلامی  و اهداف انقلاب تلاش کنند، پشت سر رهبر معظم انقلاب با تمام وجود بایستند و سر سوزنی در دستیابی به اهداف ۴۴ سال گذشته انقلاب کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی افزود: آنان باید با دقت پیگیر پیشرفت علمی، نظامی، دفاعی، بهداشت و درمان و استقلال همه جانبه در همه این عرصه‌ها باشند و از وظیفه جهادی خود دست نکشند.

وی گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که همچنان پرشور دنبال اهداف انقلاب هستند و آن‌ها را آرمان‌های خود می‌دانند و مسئولین نیز باید تا زمان  دستیابی به این اهداف تمام توان خود را بکار گیردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *