قالیباف: انقلاب اسلامی توانست در دل یکایک ملت جا بگیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی توانست در دل یکایک ملت جا بگیرد و امام (ره) با تکیه بر سنت‌های الهی مردم را باور کرده و به مردم اعتماد به نفس داد و فرهنگ ما می‌توانیم را به برکت حضور مردم نهادینه کرد.

به گزارش سادس، محمدباقر قالیباف، طی سخنانی در جمع راهپیمایان بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز، با اشاره به نقش مردم استان آذربایجان شرقی در دفاع مقدس، گفت: مردانگی و شجاعت این مردم در دوران دفاع مقدس را با تمام وجود درک کردیم.

وی ادامه داد:  مردم تبریز با بصیرت خود پوزه دشمنان را در توطئه‌ها به خاک مالیدند که این امر درنتیجه درایت و دلبستگی این مردم به انقلاب و ایران عزیز است. امروز هم با شناخت و اطلاعاتی که دارم عرض می‌کنم مردم تبریز و آذربایجان در جنگ اقتصادی امروز باز هم نشان دادند که در خط مقدم هستند و پیشقراول.

رئیس مجلس گفت: ما تبریز را با شهدای عاشورایی و شهدای محرابش می شناسیم که در انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای ایفا کردند و ۲۹ بهمن تبریز یادآور دلاوری‌های آن روز تبریز است.

قالیباف گفت: انقلاب اسلامی توانست در دل یکایک ملت جا بگیرد و امام (ره) با تکیه بر سنت‌های الهی مردم را باور کرده و به مردم اعتماد به نفس داد و فرهنگ ما می‌توانیم را به برکت حضور مردم نهادینه کرد.

رئیس مجلس تصریح کرد: امام به همۀ ما مسئولان فهماند جمهوری اسلامی بدون مردم هیچ معنایی ندارد و بقای آن مبنی‌بر حضور مردم در صحنه است و قدرت ما بعد از خدا برخاسته از قلب یکایک مردم عزیز است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *