بزرگترین سرمایه نظام «مردم» هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بزرگترین سرمایه نظام مردم هستند و مردم علیرغم همه سختی‌ها امروز در صحنه برای حمایت از انقلاب و ولایت حاضر شده‌اند.

به گزارش سادس، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تهران در غرفه‌های فجر سلامت حضور یافت. 

وی در مورد حضور پرشور و باشکوه مردم تهران اظهار کرد: بزرگترین سرمایه نظام، مردم هستند و مردم علیرغم همه سختی‌ها امروز در صحنه برای حمایت از انقلاب و ولایت حاضر شده‌اند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وزارت بهداشت مسئولیت گسترده و سنگینی بر دوش دارد، تصریح کرد: وضعیت جسمی و روحی مردم در ارتباط با وظایف وزارت بهداشت است و در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این حوزه‌ها در طول این ۴۴ سال از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم. 

به گزارش وبدا، رحیمی با اشاره به برپایی غرفه‌های بزرگ فجر سلامت در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: همکاران سخت کوش و تلاشگر ما در این غرفه‌ها خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره‌ای به مردم شریف ارائه می کنند و دستاوردهایی نیز به نمایش گذاشته شده که بخش کوچکی از دستاوردهای حوزه سلامت کشور در طول این ۴۴ سال است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *