حضور بنی‌تمیم در مراسم درگذشت سه ملی پوش خوزستانی در زلزله ترکیه

حضور بنی‌تمیم در مراسم درگذشت سه ملی پوش خوزستانی در زلزله ترکیه

سادس/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن حضور در منزل خانواده سه ملی پوش فوتبال قطع عضو در زلزله ترکیه، حامی پیام تسلیت وزیر ورزش نیز بود.

مراسم درگذشت لژیونرهای ایرانی تیم ملی قطع عضو ایران در حادثه زلزله اخیر ترکیه با حضور بنی تمیم مدیرکل ورزش، نصیری معاونت توسعه این اداره کل، سیاحی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، حردانی رئیس هیات جانبازان و معلولان خوزستان و جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و جامعه ورزش استان در شهرستان های سوسنگرد، شادگان و رامهرمز برگزار شد.

به گزارش سادس، حامد مطرودی از شهرستان شادگان، مهدی سعیداوی از شهرستان سوسنگرد و محمدرضا میراحمدی از شهرستان رامهرمز سه ورزشکار عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو استان خوزستان بودند که به عنوان لژیونر در تیم‌های ترکیه حضور داشتند و در پی زلزله اخیر در این کشور زیر آوار گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

امروز نیز مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن حضور در منزل این سه ورزشکار، ضمن همدری با این خانواده ها، حامی پیام تسلیت سجادی وزیر ورزش نیز بود.

همچنین خانواده های این سه ورزشکار تشکر از حضور مدیرکل ورزش استان و سایر مسئولان تشکر کردند. بنی تمیم هم از پیگیری های مسئولان ارشد نظام به ویژه وزیر ورزش و جوانان جهت تسریع در انتقال پیکر این سه ورزشکار قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *