محمد دانشور: به ناچار روی پیست سیمانی تمرین می‎کنیم


محمد دانشور

قهرمان 200 متر لیگ برتر دوچرخه‎سواری کشور معتقد است این مرحله از مسابقات در اهواز یکی از سالم‎ترین و بی‎حاشیه‎ترین رقابت‎ها میان رکابزنان بوده است.

محمد دانشور پس از کسب عنوان قهرمانی رقابتهای 200 متر لیگ برتر دوچرخهسواری کشور در اهواز در گفتوگو با سادس، اظهار کرد: رقابتهای لیگ برتر امسال از سطح کیفی نسبتا بالایی برخوردار است و شاهد رقابتی سالم و بیحاشیه میان رکابزنان در اهواز هستیم. امیدوارم روز به روز سطح لیگ ما بالاتر برود تا بتوانیم بیش‌تر در لیگ آماده و مهیای مسابقات بزرگ‌تر شویم.

ملیپوش دوچرخهسواری تیم پیشگامان کویر یزد در ادامه با اشاره به تمرینات آمادهسازی خود و سایر ملیپوشان در اهواز جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان، عنوان کرد: از آنجا که ما در ایران دارای پیست چوبی سرپوشیده نیستیم، با تصمیم مسوولان فدراسیون اردوی آمادهسازی خود را در اهواز برپا کردهایم که آب و هوای مطلوبتری نسبت به شهرهایی مانند تهران و مشهد در این فصل از سال دارد.

وی شرایط اردو را مطلوب توصیف و خاطرنشان‌کرد: باوجود اینکه اردوی خوبی را داریم ولی باید گفت که تمام کشورها براساس اصول و باتوجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در پیست چوبی، تمرینات آمادهسازی خود را در چنین پیستهایی برگزار میکنند اما به علت نبود پیست چوبی استاندارد در ایران، ما به ناچار روی پیست سیمانی تمرین میکنیم.

دانشور افزود: باوجود این، شرایط خوب است و دوچرخهسواران نیز همگی از آمادگی نسبتاً بالایی برخوردار هستند و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بسیار خوبی را در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا در هندوستان کسب کنیم. 

او درخصوص اینکه سال گذشته از وضعیت پیست شهدای خوزستان کمی ناراضی بود و اینکه آیا وضعیت پیست نسبت به سال گذشته تغییر کرده است؟ نیز گفت: من تغییر چندانی را در شرایط پیست نسبت به پارسال نمیبینم ولی باید به این موضوع نیز اعتراف کرد که دیگر امکاناتی بهتر از اینجا در ایران نداریم.

دارنده مدال طلای سال گذشته مسابقات کاپ آسیایی هندوستان در مورد وضعیت خودش برای حضور در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا، تاکید کرد: شرایطم نسبتاً مطلوب است و از نظر رکورد زمانی نیز با برنامهریزیهای خوبی که مربی تیم انجام داده است، خوشبختانه در حد قابل قبولی هستم و امید دارم که نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *