مسی مثل ام‌باپه، غیبت سوپراستارها برابر بایرن؟

مسی مثل ام‌باپه، غیبت سوپراستارها برابر بایرن؟

رسانه‌های فرانسوی اعلام کرده‌اند لیونل مسی نیز مانند کیلیان ام‌باپه دیدار رفت برابر بایرن را از دست می‌دهد.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، پاری‌سن‌ژرمن قبل از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن نگران لیونل مسی است. طبق گزارش‌های مداوم رسانه‌ها، قهرمان آرژانتینی جهان از ناحیه ران آسیب دیده است.

نبود او ضربه سنگینی برای پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود. منابع خبری می‌گویند کاپیتان تیم ملی آرژانتین روز چهارشنبه در جریان شکست دو بر یک مقابل المپیک مارسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مصدوم شد. مسی ممکن است بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست بدهد.

پیش از این پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده بود که آسیب‌دیدگی کیلیان ام‌باپه در دیدار برابر مون‌پلیه جدی است و این بازیکن تا سه هفته نمی‌تواند باشگاهش را همراهی کند و در این صورت او به بازی حساس برابر بایرن‌مونیخ هم نخواهد رسید. یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن‌مونیخ، این بیانیه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را را باور ندارد و تاکید کرد که ام‌باپه به این بازی خواهد رسید.

شکست برابر مارسی در جام حذفی، سومین شکست قهرمان فرانسه در سال جدید بود. پاری‌سن‌ژرمن با هشت امتیاز برتری در لیگ در صدر است اما به هیچ وجه مطمئن ظاهر نشده است و اکنون خیلی‌ها شانس بایرن را برای این تقابل بیشتر می‌دانند.

دیدار رفت بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن سه‌شنبه (۲۵ بهمن) به میزبانی تیم پاریسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *