اعتراف مدافع سابق لیورپول درباره مدافع یونایتد

اعتراف مدافع سابق لیورپول درباره مدافع یونایتد

جیمی کاراگر، لیساندرو مارتینز را به عنوان یک بازیکن خاص معرفی کرد و گفت درباره این بازیکن اشتباه کرده است.

به گزارش سادس و به نقل از روزنامه دیلی‌استار، با اینکه جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، در نخستین روزهای حضور لیساندرو مارتینز در اولدترافورد منتقد شدید او بود ولی به تازگی در گفتگو با اسکای اعتراف کرد که درباره این بازیکن آرژانتینی اشتباه کرده است.

او گفت: لیساندرو مارتینز درخشان بوده. اینکه آنقدر کوتاه‌قد باشی و در پست مدافع میانی بازی کنی، واضح است که باید بازیکن خاصی باشی. قبول دارم درباره او اشتباه کردم. در جام جهانی دیدیم که او جنگنده است. با آمدن او و کاسمیرو یونایتد احساس قدرت بیشتری می‌کند.

کاراگر در ادامه افزود که مارتینز نقشی کلیدی در کمک به ارتقای روحیه در اولدترافورد داشته است؛ حتی زمانی که در زمین حضور نداشته است.

مدافع سابق لیورپول افزود: او بخش بزرگی از دلیل ارتقای روحیه تیمی منچستریونایتد بوده است. چند هفته پیش یک بازی بود که دیدم و او بازیکن ذخیره بود و بعد از زدن گل خیلی زود خود را به بازیکنان داخل زمین رساند و خوشحالی کرد. این نشان می‌دهد رابطه خوبی با سایر بازیکنان دارد و خود را یونایتدی می‌داند.

کاراگر تنها کسی نیست که از این بازیکن آرژانتینی تمجید کرده است. ریو فردیناند، مدافع محبوب و سابق یونایتد، نیز مارتینز را بهترین مدافع لیگ برتر در حال حاضر می‌داند.

مارتینز امیدوار است تا اواخر این ماه مدال دیگری را به کلکسیون خود اضافه کند، زیرا یونایتد به دنبال اولین قهرمانی از سال ۲۰۱۷ است. شیاطین سرخ در فینال جام کارابائو (اتحادیه) به مصاف نیوکاسل می‌روند و باید دید اولین قهرمانی تن‌هاخ با این تیم به دست خواهد آمد یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *