کاپیتان آرسنال: همه روی ما حساب جداگانه‌ای باز کرده‌اند

کاپیتان آرسنال: همه روی ما حساب جداگانه‌ای باز کرده‌اند

مارتین اودگارد گفت هیچ محدودیتی برای آنچه آرسنال می‌تواند در این فصل به دست آورد وجود ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، توپچی‌های لندن در این فصل به دنبال اولین قهرمانی در رقابت‌های لیگ در ۱۹ سال گذشته هستند. آرسنال با پنج امتیاز اختلاف نسبت به مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچسترسیتی در صدر جدول است و شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ دارد.

پس از اینکه آرسنال هفته گذشته مقابل اورتون دومین شکست فصل خود را متحمل شد، باید روز شنبه میزبان برنتفورد باشد و هفته آینده در ورزشگاه امارات به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. اودگارد فعلاً روی بازی با برنتفورد متمرکز است. کاپیتان آرسنال گفت: ما اکنون در رقابت برای کسب قهرمانی هستیم اما راه درازی در پیش است و مطمئن باشید الان هیچ تیمی به اتفاقی که قرار است آخر فصل رخ دهد فکر نمی‌کند و تمام تمرکزها روی بازی بعدی است.

او ادامه داد: این یک کلیشه است اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هر بازی و هر جلسه تمرینی بسیار مهم است.

هافبک سابق رئال مادرید معتقد است که آرسنال در این فصل خود را ثابت کرده است. او قصد دارد سال‌ها در شمال لندن بماند. بازیکن نروژی در ادامه گفت: الان همه روی آرسنال در این فصل حساب جداگانه‌ای باز کرده‌اند. هیچ محدودیتی برای ما وجود ندارد. من بسیار افتخار می‌کنم که کاپیتان این باشگاه هستم و احساس می‌کنم برای مدتی طولانی اینجا خواهم بود.

اودگارد در پایان درباره مایکل آرتتا، سرمربی تیم خود نیز گفت: آرتتا خیلی مربی پرشوری است و گاهی اوقات بله، کمی دیوانه است اما وقتی صحبت می‌کند می‌فهمید هر چه بگوید اتفاق می‌افتد.

آرسنال فردا شنبه باید در خانه پذیرای تیم برنتفورد باشد و بعد از باخت برابر اورتون، انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *