هفته بیست‌ودوم سری A/ میلان به دنبال پایان بحران، مصاف راحت برای ناپولی

هفته بیست‌ودوم سری A/ میلان به دنبال پایان بحران، مصاف راحت برای ناپولی

میلان در هفته بیست‌ودوم سری A امیدوار است بتواند به بحران خود در سال ۲۰۲۳ پایان دهد.

به گزارش سادس و به نقل از رویترز، میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری A، امیدوار است بتواند دوباره احیا شود و با برتری برابر تورینو به کورس رقابت برای قهرمانی و کسب سهمیه بازگردد. میلان می‌داند برای اولین بار در ۹۳ سال ممکن است پنجمین شکست متوالی را در این دیدار متحمل شود.

سال ۲۰۲۳ به طرز وحشتناکی برای میلان آغاز شده است. میلان‌های در هفت بازی اخیر خود بدون برد بوده‌اند و در چهار باخت اخیرشان ۱۳ گل دریافت کرده‌اند. این نتایج باعث شده فشار زیادی روی استفانو پیولی ایجاد شود. او پس از باخت مقابل اینتر در هفته گذشته گفت: باید رویکرد متفاوتی برای بازگشت به دوران قبل داشته باشیم. نباید کارهای خوبی را که در ماه‌های اخیر انجام دادیم، فراموش کرد. این تیم هنوز آنقدر پخته نشده است. چند بازیکن در شرایط خوبی نیستند و ما باید خیلی زود به روند پیروزی برگردیم.

پس از افت شدید میلان و کسر ۱۵ امتیاز یوونتوس، رقابت برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا داغ شده است. لاتزیو و آتالانتا که به ترتیب چهارم و پنجم هستند، شنبه در رم به مصاف هم خواهند رفت. لاتزیو امیدوار است که چیرو ایموبیله، مهاجم گلزنش که در چهار بازی آخرش در سری A موفق به گلزنی نشده، دوباره بتواند در گلزنی موفق باشد و باعث کسب نتیجه لاتزیو در این دیدار شود.

رم اکنون در جدول، سوم است و ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم، به دنبال حفظ جایگاه تیمش در سری A در روز شنبه مقابل لچه خواهد بود. شاگردان مورینیو در این دیدار به سه امتیاز چشم دوخته و به کمتر از آن راضی نیستند.

ناپولی شروع به رویاپردازی و پایان‌دادن به انتظار ۳۳ساله خود برای کسب عنوان قهرمانی سری A کرده است و بیشتر موفقیت آنها در این فصل را می‌توان به ویکتور اوسیمن نسبت داد که در پنج بازی اخیرش در لیگ هفت گل به ثمر رسانده است. این مهاجم نیجریه‌ای با زدن هفت گل در سال ۲۰۲۳ بهترین گلزن پنج لیگ بزرگ اروپایی اروپا در سال ۲۰۲۳ است که به طور میانگین هر ۷۲ دقیقه یک گل را به ثمر رسانده است. صدرنشین لیگ هشت بازی خانگی آخر خود در سری A را با پیروزی پشت سر گذاشته و روز یکشنبه میزبان تیم انتهای جدولی کرمونزه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *