هندبال ایران به حضور متداوم وسلین احتیاج دارد

هندبال ایران به حضور متداوم وسلین احتیاج دارد

ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید نه برای یک سال و دو سال بلکه هندبال ایران برای سال‌های متمادی به حضور مربیان بزرگی چون وسلین احتیاج دارد.

محمدرضا کاظمی ملی‌پوش هندبال ایران در گفت و گو با سادس، در مورد مسابقات جهانی هندبال اظهار کرد: مسابقات خوبی را پشت سرگذاشتیم و مقابل تیم‌های بزرگی بازی کردیم و با بازیکنان قدرتمندی تنه به تنه شدیم. این‌ مسابقات برای کسب تجربه بود تا با بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ در آسیا مسیری هموارتر داشته باشیم اما توانستیم به دور دوم هم صعود کنیم.

ملی‌پوش هندبال گفت: عملکرد خوبی مقابل تیم‌های بزرگ داشتیم و در برخی مواقع مربیان بزرگی را به چالش کشیدیم. آنها در مواقعی به دلیل نزدیک شدن بازی مجبور بودند تایم‌ اوت بگیرند. من تصور می‌کنم مربیان آن تیم‌ها آمادگی بازی اینچنین از ایران را نداشتند. مقابل فرانسه در نیمه اول بازی نزدیکی را شروع کردیم و برابر مونته‌نگرو نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خود را به هندبال دنیا نشان دادیم.

کاظمی افزود: برای هر بازیکن از جمله جوانترهایی مثل خودم بازی کردن در این جو و فضا مقابل تیم‌های بزرگ تجربه مضاعف است. قهرمانی جهان جزو بزرگترین میادینی بود که در آن دست به توپ شدم و شخصا از عملکردم راضی بودم. امیدوارم که هر کجا پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنم بهترین خود را به نمایش بگذارم و بتوانم در بازی‌های آسیایی هم به تیم ملی کمک کنم. همینطور که مردم از دیدن این بازی‌ها لذت بردند نباید این اتفاقات خوب تمام‌ شود و باید بتوانیم در مسابقات آینده هم دل مردم‌ را شاد کنیم.

ملی‌پوش هندبال گفت: در این مسابقات بیشتر دیده شدیم و امیدوارم این اتفاقات ادامه‌دار باشد. نباید چون جام جهانی تمام شد هندبال از چشم مردم بیفتد. تازه هندبال دارد جان می‌گیرد. باید بتوانیم مثل بسکتبال، والیبال، فوتبال و کشتی بیشتر به چشم بیاییم. جذابیت هندبال چیزی کمتر از این رشته‌ها نیست. امیدواریم از سوی نهادها و بخش‌های مختلف بیشتر مورد حمایت قرار بگیریم تا همیشه هندبال همینقدر بدرخشد.

بازیکن پست گوش چپ با اشاره به تمدید قرارداد وسلین گفت: به عنوان کوچکترین عضو جامعه هندبال از رئیس فدراسیون تشکر کنم چون وجود وسلین در کنار تیم ملی باعث افتخار هندبال ایران بود. امیدوارم باز هم قرارداد او تمدید شود. هندبال ایران نه برای یک سال و دوسال بلکه برای چندین سال متمادی به حضور این‌ مربی احتیاج‌ دارد. با برنامه این مربی و عملکرد خوبمان توانستیم نشان دهیم که چیزی از تیم‌های خوب دنیا کم نداریم. امیدوارم باز هم وسلین را در کنار تیم ملی داشته باشیم تا در مسابقات آسیایی هم خوش بدرخشیم.

وی گفت: هندبال ایران نیازمند حضور یک مربی بزرگ، شرکت در تورنمنت خوب خارجی و حمایت است. ما به تورنمنت‌های اروپایی بیشتر نیاز داریم تا خود را در آن محک بزنیم. در این شرایط با آمادگی کامل وارد مسابقات رسمی می‌شویم و حضورمان نباید تنها برای کسب تجربه یا فقط نمایش خوب مقابل تیم‌های بزرگ باشد . باید به فکر برد و بهترین نتیجه باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *