صدرنشین لیگ برترفوتسال بانوان در خانه زمین‌گیر شد

صدرنشین لیگ برترفوتسال بانوان در خانه زمین‌گیر شد

سادس/مازندران تیم صنایع آشامیدنی نوا صدرنشین مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در بازی خانگی برابر تیم رده سومی سایپا تهران متوقف شد.

این دیدار که از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی دانشگاه شمال آمل برگزار شد، تیم پر مهره سایپای تهران با نتیجه ۴ بر ۳ میزبان آملی و صدرنشین لیگ راشکست داد و ۳ امتیاز ارزشمند این بازی مهم را به حساب اندوخته‌های خود اضافه کرد.

این درحالی بود که دو تیم در نیمه نخست مسابقه با تساوی یک بر یک راهی رختکن شده بودند.

در نیمه دوم که دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی داشتند، سایپایی‌ها موفق‌تر عمل کردند و با زدن ۳ گل دیگر به تیم آمل و دریافت تنها ۲ گل با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند.

خودروسازان تهرانی با این پیروزی ۳۱ امتیازی شدند و رده سوم جدول را حفظ کردند.

شاگردان فاطمه جانعلی‌پور در تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل در این بازی که مهیای برپایی جشن قهرمانی و صعود زودهنگام به سوپرلیگ بانوان کشور بودند، در این مسابقه با سه پاس گل “کیمیا رحیمی نیا” و گلزنی” نگار بازیار” ، “مهشید محبوب” ، ” زهره دلاوری”  نتوانستند مانع دومین شکست این فصل تیم شان در خانه شوند.

صنایع آشامیدنی نوا آمل با قبول این شکست خانگی، در صدر جدول ۳۹ امتیازی شد تا با تیم رده دوم جدول صنایع هرمزگان به ۴ امتیاز کاهش یابد.

تیم فوتسال صنایع آشامیدنی نوا درفاصله سه هفته تا پایان این مسابقات در صورت کسب یک پیروزی از سه بازی پیش‌رو، ضمن کسب عنوان قهرمانی و تاریخ سازی برای فوتسال مازندران به مسابقات فصل آینده سوپرلیگ بانوان کشور نیز صعود خواهد کرد.

نوای آمل در هفته شانزدهم این مسابقات به مصاف تیم خانه من مشهد خواهد رفت.

مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *