کشاورز: بهتر از مس بودیم اما جریمه شدیم

کشاورز: بهتر از مس بودیم اما جریمه شدیم

سرمربی تیم نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌گوید تیمش بازی بهتری را نسبت به مس سونگون ارائه داده اما روی غقلت در چند موقعیت، نتیجه را واگذار کرده است.

به گزارش سادس، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند، پس از شکست برابر مس سونگون و از دست دادن قهرمانی لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و به مس سونگون بابت قهرمانی تبریک می‌گویم. از نظر فنی، بازی را در اختیار داشتیم و فشار زیادی را به این تیم آوردیم. مس هم خوب دفاع کرد و روز خوب علیرضا صمیمی بود. روی چند ضربه ایستگاهی غفلت کردیم و مس هم ما را جریمه کرد.

وی ادامه داد: ما ۸ دقیقه «پاورپلی» کردیم که زمان مناسبی است. قبل از آن هم فشار زیادی آورده بودیم و احتمال هم داشت گل بزنیم. جای تماشاگران خالی بود و من همیشه از حضور آن‌ها حمایت کردم. شرایط باید طوری باشد که تمام سالن‌ها مملو از تماشاگر باشد.

بیشتر بخوانید

کشاورز درباره خریدهای این فصل تیمش توضیح داد: فرهاد فخیم یکی از بازیکنان بزرگ کشور و شهر تبریز است اما متاسفانه به محض ورود او به تیم ما، آسیب دید و نتوانست به ما کمک کند. خیلی دوست داشتیم بتواند به ما کمک کند اما مصدومیت مانع این اتفاق شد.

او درباره تمدید قراردادش با گیتی‌پسند تصریح کرد: برای فصل آینده مذاکراتی را باشگاه داشتیم و اگر مشکلی پیش نیاید، فصل بعد هم در خدمت باشگاه گیتی‌پسند هستم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *