برگزاری نشستهای ماهانه با روسای فدراسیونها/رفع نیازهای ورزش کشور با دانش بنیانها

برگزاری نشستهای ماهانه با روسای فدراسیونها/رفع نیازهای ورزش کشور با دانش بنیانها

سادس/یزد وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تلاش جهت برگزاری نشستهای ماهانه با روسای فدراسیون‌ها، از برنامه ریزی برای برگزاری هر دور از این نشستها در یک استان خبر داد.

“سیدحمید سجادی” صبح امروز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از ساختمان شهید احمدی روشن در پارک علم و فناوری یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت:امروز ارزش افزوده کشورمان، نیروی انسانی نوجوان و جوانی است که انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اما با تمام وجود پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به تلاش جهت برگزاری نشستهای ماهانه یا ۴۵ روز یکبار با روسای فدراسیون‌ها، از برنامه ریزی برای برگزاری هر دور از این نشستها در یک استان خبر داد و گفت: امروز یزد میزبان تمام روسای فدراسیون‌های ورزشی کشور است.

وزیر ورزش در بخش دیگری از سخنانش گفت: بحث دانش‌بنیان‌ها یکی از موضوعات بسیار مهمی است که به صورت ویژه در تاکیدات مقام معظم رهبری دیده شده است و در استان یزد اقدامات بسیار زیادی در حوزه‌های دانش‌بنیان و خودکفایی کشور در تولید محصولات و تکنولوژی‌های مختلف انجام داده و می‌توان نیاز کشور در زمینه‌های گوناگون را به وسیله این تکنولوژی‌ها برطرف کرد.

وی یکی از موضوعاتی که در بازدید امروز شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری یزد  مشاهده شد را فعالیت‌های مرتبط با حوزه سلامت و پزشکی خواند و اظهار کرد: این اقدامات به صورت ویژه می‌تواند نیاز وزارت ورزش و باشگاه‌های ورزشی کشور در زمینه سلامت و پزشکی بازیکنان و ورزشکاران را برطرف کند.

سجادی همچنین به تولید تکنولوژی روزودر تولید برخی روغن‌ها در جریان این بازدید اشاره و تاکید کرد: این روغن‌ها هم می‌تواند نیاز ورزش‌های مرتبط با خودرو و موتورسواری کشور را تامین کند لذا باید چنین فعالیت‌های دانش‌بنیانی مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *