سامانه هوشمند امداد اشتغال‌زایی مددجویان را سرعت می‌بخشد

مدیرکل برنامه‌ریزی و پشتیبانی طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سامانه هوشمند امداد اشتغال‌زایی مددجویان را سرعت می‌بخشد.

به گزارش سادس، یحیی صادقی در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه CTEX، گفت: ماموریت‌های متعددی بر عهده کمیته امداد است اما مهمترین ماموریت‌ بحث اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است.

وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم از جدیدترین مدل‌ها که عمدتا مشاغل دانش‌بنیان است استفاده کنیم. طرح‌هایی استفاده می‌کنیم که ارزش افزوده بالایی دارند و دارای پایداری هستند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و پشتیبانی طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اضافه کرد: شرکت کردن در این نمایشگاه برای معرفی دستاوردها و رویکردهای کمیته امداد بسیار حائز اهمیت است چرا که بسیاری از مردم جامعه و حتی خاص از میزان نفوذ فناوری در فرایندها و خدمت رسانی کمیته امداد اطلاع ندارند.

صادقی با اشاره به اینکه کمیته امداد در حوزه اشتغال کارهای بزرگی انجام می‌دهد، عنوان کرد: کمیته امداد دارای بهترین عملکرد ایجاد شغل در میان تمام دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ وی سامانه امداد هوشمند را ابزاری جهت سرعت بخشیدن به امور اجرایی، شفافیت در امور و عزت‌بخشی به مددجویان دانست و افزود: امداد هوشمند این اهداف را به خوبی محقق می‌کند. تاکید و سیاست‌های اصلی کمیته امداد ارائه کامل خدمات از طریق سامانه امداد هوشمند است و در حوزه دولت الکترونیک به نظر می‌رسد کمیته امداد پیشرو است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *