مشتریان قطری پشت دروازه‌های اولدترافورد

مشتریان قطری پشت دروازه‌های اولدترافورد

روزنامه دیلی‌میل به نقل از منابع ناشناس خبر داد سرمایه‌گذاران قطری در حال برنامه‌ریزی برای خرید باشگاه منچستریونایتد
هستند.

به گزارش سادس و به نقل از رویترز، این روزنامه سرمایه‌گذاران را «گروهی از افراد خصوصی و ثروتمند» قطر، میزبان جام جهانی ۲۰۲۲، توصیف کرد.

شرکت جیم راتکلیف اینیوس ماه گذشته پس از اینکه مالکان آمریکایی باشگاه، برادران گلیزر، در نوامبر گفتند که شروع به بررسی گزینه‌هایی از جمله سرمایه‌گذاری جدید یا فروش احتمالی کرده‌اند، به طور رسمی وارد روند مناقصه خرید یونایتد شد.

پایگاه خبری بلومبرگ ماه گذشته گزارش کرد که شرکت سرمایه‌گذاری ورزش قطر (QSI) که مالک پاری‌سن‌ژرمن است، در حال بررسی تصاحب سهام (کلی یا جزئی) منچستریونایتد یا رقیبش لیورپول است.

هواداران یونایتد برای تغییر مالکیت باشگاه‌شان فریاد می‌کشند و گلیزرها هدف انتقاد شدید قرار گرفته‌اند زیرا این تیم آخرین بار در سال ۲۰۱۷ نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و جام‌های قهرمانی لیگ اروپا و جام اتحادیه را بالای سر برد.

آوریل گذشته هزاران نفر در خارج از ورزشگاه اولدترافورد تظاهرات کرده و با سر دادن شعارهایی خواهان خروج گلیزرها از باشگاه شدند.

بدهی خالص یونایتد، یکی دیگر از نقاط اختلاف بین هواداران بود. بدهی یونایتد تا سپتامبر به ۵۱۵ میلیون پوند (۶۲۰.۴۲ میلیون دلار) رسیده است. این تیم که توسط اریک تن‌هاگ هدایت می‌شود، با ۴۲ امتیاز از ۲۱ بازی در رده سوم لیگ برتر قرار دارد. شیاطین سرخ سه امتیاز کمتر از منچسترسیتی دارند اما هشت امتیاز با آرسنال صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده است، فاصله دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *